Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 254881
[title] => Πολιτικές εκπαίδευσης ενηλίκων και δια βίου μάθησης στην Ευρώπη
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να αναλύσει και να ερμηνεύσει τις πολιτικές για την εκπαίδευση ενηλίκων και τη διά βίου μάθηση στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Στο κέντρο του ενδιαφέροντός του είναι η Ευρώπη, υπό την έννοια τόσο της συγκριτικής μελέτης των εν λόγω πολιτικών σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες όσο και της ανάλυσης και ερμηνείας της ευρωπαϊκής πολιτικής για τη διά βίου μάθηση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στις επιδράσεις της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διά βίου μάθηση στην Ελλάδα, καθώς και στην περιγραφή του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των βασικών φορέων εκπαίδευσης ενηλίκων στη χώρα μας.
Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί, έτσι, να συμβάλλει στην κατανόηση της εξέλιξης του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων / διά βίου μάθησης στην Ευρώπη και την Ελλάδα, και να θέσει το πλαίσιο προβληματισμού για περαιτέρω έρευνα στις πολιτικές για το εν λόγω πεδίο. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές, εργαζόμενους και γενικότερα σε όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => πολιτικες-εκπαιδευσης-ενηλικων-και-δια-βιου-μαθησης-στην-ευρωπη-503539
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 7040
[writter_id] => 93494
[area_id] => 1
[publish_date] => 1594242000
[first_publish_date] => 1594242000
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_254881/254881.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/26/b254881.jpg
[isbn] => 978-960-6619-94-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 220
[weight] => 285
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 19.08
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1617939079
)
[1] => Array
(
[title_id] => 249676
[title] => Η εκπαιδευτική πολιτική στα σταυροδρόμια των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Μελέτες
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-εκπαιδευτικη-πολιτικη-στα-σταυροδρομια-των-κοινωνικων-και-πολιτικων-επιστημων-493227
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 9387
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1593550800
[first_publish_date] => 1593550800
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_249676/249676.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/25/b249676.jpg
[isbn] => 978-618-5469-77-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 230
[weight] => 0
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 0
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 16.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1617939260
)
[2] => Array
(
[title_id] => 255004
[title] => Ανιχνεύοντας το εκπαιδευτικό τοπίο
[subtitle] => Τιμητικός τόμος για τον καθηγητή Δημήτρη Μ. Ματθαίου
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => «[Π]αρά τα διαφορετικά ερευνητικά μας ενδιαφέροντα, τις διαφορετικές επιστημολογικές αφετηρίες και μεθοδολογικές μας προσεγγίσεις, [όλοι] διακατεχόμαστε από την ίδια επαγγελματική εμμονή. Επιχειρούμε να βάλουμε τάξη σε ένα κόσμο πολύπλοκο και πρωτεϊκό, που μοιάζει συχνά άναρχος και χαοτικός. Επιχειρούμε με τον τρόπο αυτό να τον κατανοήσουμε, συχνά προσβλέποντας και προσδοκώντας να τον ελέγξουμε κιόλας προς όφελός μας. Βασική μας παραδοχή, στην οποία στηρίζεται άλλωστε ολόκληρο το οικοδόμημα της επιστήμης, είναι ότι πίσω από τη φαινομενική αταξία κρύβεται μια τάξη, την οποία ο ορθός λόγος μπορεί να ανακαλύψει». Από το έργο του Δημήτρη Ματθαίου «‘Τάσεις’ στη δια μόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου εκπαίδευσης. Η μεταλλαγή ενός εργαλείου ανάλυσης σε μέσο χειραγώγησης εκπαιδευτικής πολιτικής», στο Συγκριτική και Διεθνής Εκπαιδευτική Επιθεώρηση, τεύχ. 8, Απρίλιος 2007, σ. 61-72.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ανιχνευοντας-το-εκπαιδευτικο-τοπιο-503785
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 170
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1462395600
[first_publish_date] => 1462395600
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_255004/255004.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/26/b255004.jpg
[isbn] => 978-960-02-3213-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 658
[weight] => 0
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 37.10
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1618290055
)
[3] => Array
(
[title_id] => 186324
[title] => Κοινωνιολογία και κοινωνικός μετασχηματισμός στη σύγχρονη Ελλάδα
[subtitle] => Τόμος - αφιέρωμα στον κοινωνιολόγο Δημήτρη Γ. Τσαούση
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο παρών τόμος δημιουργήθηκε με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου για να τιμήσει τον Ομότιμο Καθηγητή και ιδρυτή του Τμήματος Κοινωνικής Ι Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Δημήτρη Γ. Τσαούση. Έχει στόχο να αναδείξει τη μεγάλη προσφορά του στον χώρο της κοινωνικής επιστήμης και της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης γενικότερα, το ερευνητικό και συγγραφικό του έργο, κυρίως κατά την περίοδο της Μεταπολίτευσης, όπου οι μετασχηματισμοί των εθνικών θεσμών δημιουργούσαν μία διαφορετική πραγματικότητα μέσα στο πλαίσιο λειτουργίας της ελληνικής δημοκρατίας. Η συμβολή του ήταν ιδιαίτερα σημαντική στην εισαγωγή, καλλιέργεια και καθιέρωση της κοινωνιολογικής επιστήμης σε μια περίοδο ισχνής παρουσίας ή και ανυπαρξίας της στο ελληνικό ακαδημαϊκό πρόγραμμα και πολύ περισσότερο στα εργαλεία σχεδιασμού των δημόσιων πολιτικών. Σήμερα, που οι κοινωνικές επιστήμες και η ανάπτυξη της κοινωνικής έρευνας στη χώρα μας τείνουν να θεωρούνται περιττές δαπάνες, έχουμε ανάγκη να αντλήσουμε από το επιστημονικό θάρρος και το ακάματο και πολύπλευρο πνεύμα ακαδημαϊκών κοινωνιολόγων, όπως ο Δημήτρης Γ. Τσαούσης. [...]
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
[contents] =>
[notes] => Συγγραφική υπευθυνότητα: Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής Παντείου Πανεπιστημίου.
[lang_code] => el
[seo_url] => κοινωνιολογια-και-κοινωνικος-μετασχηματισμος-στη-συγχρονη-ελλαδα-366791
[deleted] => 0
[category_id] => 8
[publisher_id] => 205
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1359669600
[first_publish_date] => 1359669600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_186324/186324.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b186324.jpg
[isbn] => 978-960-01-1569-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 564
[weight] => 1182
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 29.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1500017964
)
[4] => Array
(
[title_id] => 162936
[title] => Η κοινωνική ενσωμάτωση των μεταναστών στην Ελλάδα
[subtitle] => Εργασία, εκπαίδευση, ταυτότητες
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Επιστημονική Βιβλιοθήκη
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το ζήτημα της μεταναστευτικής πολιτικής παρουσιάζει σοβαρές ελλείψεις τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η μετανάστευση αποτελεί μια ωρολογιακή βόμβα στην καρδιά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα κείμενα του τόμου αυτού επικεντρώνονται σε ένα από τα ζητήματα που συνδέονται με τη μετανάστευση: στην κοινωνική ενσωμάτωση. Επιχειρείται η διασαφήνιση του επιστημονικού όρου "κοινωνική ενσωμάτωση" και η σχέση του με τον όρο "ένταξη". Αναλύονται οι διαδικασίες κοινωνικής ενσωμάτωσης στους τομείς της εργασίας, της εκπαίδευσης και της κατασκευής εθνικών ταυτοτήτων, στους κόλπους της ελληνικής κοινωνίας. Σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία και με τη μεταναστευτική παρουσία να αποτελεί αντικείμενο αμφισβήτησης λόγω οικονομικής κρίσης, στο παρόν βιβλίο αναδεικνύονται κάποιες από τις σκοτεινές και αντιφατικές όψεις του αγαπημένου αλλά και ασαφούς όρου "κοινωνική ενσωμάτωση" στην ελληνική κοινωνία.
Περιεχόμενα:
- Αντώνης Μωυσίδης, Δέσποινα Β. Παπαδοπούλου, Εισαγωγή
- Δέσποινα Β. Παπαδοπούλου, "Η κοινωνική ενσωμάτωση των μεταναστών στην Ελλάδα: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εμπειρικές διαπιστώσεις".
- Σάββας Γ. Ρομπόλης, "Οικονομική κρίση, αγορά εργασίας, μετανάστευση"
- Απόστολος Καψάλης, "Αδήλωτη απασχόληση και μετανάστευση: 'Νομιμοποίηση' των μεταναστών μέσα από την εργασίας τους ή νομιμοποίηση της εργασίας τους;"
- Γαβριήλ Αμίτσης, "Το πλαίσιο κοινωνικής ένταξης αλλοδαπών στην ελληνική έννομη τάξη: Η ατελέσφορη εφαρμογή των ευρωπαϊκών μηχανισμών προστασίας εκτοπισθέντων/αιτούντων άσυλο/προσφύγων".
- Κωνσταντίνα Σκλάβου, "Διαπολιτισμική εκπαίδευση ενηλίκων"
- Ελένη Πρόκου, "Πολιτικές διά βίου εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Προς την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού;"
- Μαριαγγένα Βέικου, "Παραλλαγές πάνω στο θέμα 'πατρίδα': Η περιγραφή της εθνοτικής ταυτότητας στις αφηγήσεις μεταναστών".
- Ιφιγένεια Κοκκάλη, "Στρατηγικές ενσωμάτωσης και μορφές προσαρμογής των αλβανών μεταναστών στην ελληνική κοινωνία: Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης".
[contents] =>
[notes] => Εισαγωγή: Αντώνης Μωυσίδης, Δέσποινα Β. Παπαδοπούλου.
[lang_code] => el
[seo_url] => η-κοινωνικη-ενσωματωση-των-μεταναστων-στην-ελλαδα-320261
[deleted] => 0
[category_id] => 8
[publisher_id] => 427
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1296511200
[first_publish_date] => 1296511200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_162936/162936.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b162936.jpg
[isbn] => 978-960-218-721-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 269
[weight] => 472
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 20.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1458726584
)
[5] => Array
(
[title_id] => 169654
[title] => Εκπαίδευση ενηλίκων και διά βίου μάθηση στην Ευρώπη και την Ελλάδα
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Μία από τις μορφές της εκπαίδευσης ενηλίκων, που κυριαρχεί στις μέρες μας, είναι η συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση. Συνήθως αποδίδεται με τον όρο διά βίου μάθηση, όρο που στη θεωρία σημαίνει "μάθηση καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής" και όχι αποκλειστικά "μάθηση κατά τη διάρκεια της εργασιακής ζωής". Η διαδικασία παγκοσμιοποίησης, κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, έδωσε τεράστια ώθηση στην "διά βίου μάθηση" σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο. Ωστόσο, αυτή η ώθηση δεν οδήγησε στην ομοιομορφία των εθνικών συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης. Τα συστήματα δια βίου μάθησης συνέχισαν να επηρεάζονται από εθνικές πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες κάθε χώρας. Στην Ελλάδα, οι πολιτικές των προγραμμάτων συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης που απευθύνονται σε άνεργα άτομα επιρεάσθηκαν καθοριστικά από τον σχετικά συγκεντρωτικό χαρακτήρα του ρυθμισμένου τμήματος της εκπαίδευσης ενηλίκων, αλλά και από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση των συγκεκριμένων προγραμμάτων. Έτσι, στην Ελλάδα από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 η συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση υπερέχει της γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων. Παράλληλα, κυριάρχησε η ιδιωτικοποίηση του συστήματος της διά βίου εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση η εξατομίκευση της ευθύνης για μάθηση.
Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλλει στην κατανόηση της εξέλιξης της διά βίου εκπαίδευσης στη χώρα μας και να θέσει το πλαίσιο προβληματισμού για περαιτέρω έρευνα γύρω από την κατεύθυνση των πολιτικών στο συγκεκριμένο πεδίο. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές, εργαζόμενους και γενικότερα σε όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => εκπαιδευση-ενηλικων-και-δια-βιου-μαθηση-στην-ευρωπη-και-την-ελλαδα-333599
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 7040
[writter_id] => 93494
[area_id] => 1
[publish_date] => 1259618400
[first_publish_date] => 1259618400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_169654/169654.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b169654.jpg
[isbn] => 978-960-6619-46-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 196
[weight] => 450
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 21.30
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1335267650
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Επιμέλεια
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 175775
[title] => Κοινωνικές διαστάσεις των πολιτικών στην ανώτατη εκπαίδευση
[subtitle] => Συγκριτική και διεθνής προσέγγιση
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το παρόν βιβλίο εξετάζει τις πολιτικές για την ανώτατη εκπαίδευση σε επίπεδο ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής και σε επίπεδο επιμέρους περιοχών της Ευρώπης, τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Διερευνά τη μετατόπιση του ενδιαφέροντος από την "ισότητα εκπαιδευτικών ευκαιριών" στην "αποδοτικότητα" και τη "διασφάλιση της ποιότητας" της ανώτατης εκπαίδευσης, η οποία συνοδεύεται από την εξατομίκευση της ευθύνης για εκπαίδευση, τον περιορισμό των δαπανών, τη λογοδοσία, τη λειτουργία του κράτους-αξιολογητή, τις προσπάθειες για τη διαμόρφωση του «επιχειρηματικού» πανεπιστημίου που εξαίρει τη διαχείριση. Οι τάσεις ιδιωτικοποίησης αποτελούν επακόλουθο του φθίνοντος ενδιαφέροντος για το ζήτημα της ισότητας, καθώς τα κράτη πρόνοιας υποχωρούν και γίνονται ολοένα και πιο απρόθυμα να χρηματοδοτήσουν δημόσια ιδρύματα όπως είναι αυτά της ανώτατης εκπαίδευσης.
Το βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλλει στην κατανόηση της εξέλιξης των πολιτικών για την ανώτατη εκπαίδευση στην Ευρώπη και να θέσει το πλαίσιο προβληματισμού για περαιτέρω έρευνα γύρω από την κατεύθυνση των πολιτικών στο συγκεκριμένο πεδίο. Απευθύνεται σε όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και γενικότερα σε όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => κοινωνικες-διαστασεις-των-πολιτικων-στην-ανωτατη-εκπαιδευση-345777
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 7040
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1293832800
[first_publish_date] => 1293832800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_175775/175775.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b175775.jpg
[isbn] => 978-960-6619-63-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 192
[weight] =>
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 21.30
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1335267650
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Πρόκου, Ελένη
Η Ελένη Πρόκου γεννήθηκε στην Αθήνα και ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Reading της Αγγλίας και τις διδακτορικές της σπουδές στο Institute of Education – University of London. Είναι καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το ερευνητικό και συγγραφικό της έργο εστιάζει στην ανάλυση και ερμηνεία των πολιτικών στην ανώτατη εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων / διά βίου μάθηση. Είναι αντιπρόεδρος της Comparative Education Society in Europe και αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Συγκριτικής και Διεθνούς Εκπαίδευσης.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.