Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 164721
[title] => Συνεργατική μάθηση στην προσχολική εκπαίδευση
[subtitle] => Έρευνα και εφαρμογές
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η αξία της συνεργατικής μάθησης είναι θεωρητικά και ερευνητικά τεκμηριωμένη. Παρά την αναγκαιότητά της, υπάρχουν ερωτήματα ως προς τη δυνατότητα εφαρμογής της στην προσχολική εκπαίδευση λόγω της νεαρής ηλικίας των παιδιών. Είναι εφικτή όμως η συνεργατική μάθηση στην προσχολική εκπαίδευση; Μπορούμε να εστιάζουμε το ενδιαφέρον μας στη συνεργατική μάθηση χωρίς να έχουμε εξασφαλίσει ένα κλίμα αποδοχής και θετικές σχέσεις μεταξύ των συνομηλίκων στο νηπιαγωγείο; Ποιες είναι οι στρατηγικές και οι μέθοδοι επίτευξης της συνεργατικής μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση; Στα ερωτήματα αυτά έρχεται να δώσει απαντήσεις ο παρών συλλογικός τόμος, βασισμένος τόσο στη σχετική θεωρία όσο και σε συγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδιάστηκαν, υλοποιήθηκαν και αξιολογήθηκαν από τις ίδιες τις νηπιαγωγούς. Η συνεργασία πανεπιστημίου και νηπιαγωγείων μέσω μίας συνεργατικής έρευνας δράσης κατέστησε δυνατές τις εφαρμογές της θεωρίας και τη θεωρητικοποίηση της πράξης, ενισχύοντας τον εκπαιδευτικό ως ερευνητή και την παραγωγή χρήσιμης για τον εκπαιδευτικό γνώσης.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές, ερευνητές και στελέχη της εκπαίδευσης.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => συνεργατικη-μαθηση-στην-προσχολικη-εκπαιδευση-323811
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 7888
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1259618400
[first_publish_date] => 1259618400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_164721/164721.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b164721.jpg
[isbn] => 978-960-01-1273-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 154
[weight] => 350
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.01
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1310546281
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Θεμελή, Βάια
Η Βάια Θεμελή είναι νηπιαγωγός. Αποφοίτησε από τη Σχολή Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης και από το Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας. Έχει τριακονταετή προϋπηρεσία στην προσχολική εκπαίδευση. Έχει επιμορφωθεί σε προγράμματα για την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Έχει επίσης παρακολουθήσει σεμινάρια παιδαγωγικού και διδακτικού περιεχομένου, όπως επίσης Θεατρικής Παιδείας, Μουσικής και Κινητικής Αγωγής, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Υπολογιστών και Νέων Τεχνολογιών και Διαπολιτισμικής Αγωγής. Τέλος, έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε ημερίδες και συνέδρια.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.