Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 171443
[title] => Η Άλγεβρα και η διδακτική της στη σύγχρονη εκπαίδευση
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Οι συγγραφείς αυτού του συλλογικού τόμου επιχειρούν να ερευνήσουν από πολλές πλευρές ορισμένα βασικά ερωτήματα που σχετίζονται με τη διδακτική της Άλγεβρας, να προσφέρουν απαντήσεις και να καταθέσουν διδακτικές προτάσεις.
Οι εργασίες που δημοσιεύονται καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων θεωρητικού και πρακτικού ενδιαφέροντος, μεταξύ των οποίων:
- Την παρουσίαση κεντρικών, σύγχρονων ερευνητικών δεδομένων για τη μάθηση και διδασκαλία της Άλγεβρας και τη διατύπωση κάποιων πρώτων βασικών συμπερασμάτων.
- Τη σύνδεση της θεωρίας με τη διδακτική πρακτική -ένα ζήτημα που θεωρείται πολύ κρίσιμο στη μαθηματική εκπαίδευση- σε κεντρικά θέματα όπως είναι η ε��ίλυση προβλήματος.
- Την ανάδειξη της σημασίας που έχει η μελέτη κανονικοτήτων (patterns) για την ανάπτυξη των πρώιμων μορφών του αλγεβρικού συλλογισμού ή την εισαγωγή βασικών εννοιών όπως η συνάρτηση.
- Την ιστορική και διδακτική ανάλυση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές σε ανώτερα επίπεδα μαθηματικής σκέψης όπως είναι η γενίκευση και η απόδειξη.
- Τη σύνδεση των Μαθηματικών με τη Φυσική και τις απαιτήσεις που θέτει στη διδασκαλία και μάθηση ο χειρισμός των σχετικών προβλημάτων.
- Την ανάδειξη ορισμένων ζητημάτων που συνδέονται με την αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη διδασκαλία και μάθηση της Άλγεβρας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Με δεδομένο ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν σημεία αιχμής στις πολλαπλές δραστηριότητες που αναπτύσσονται διεθνώς για τη διδασκαλία και μάθηση της Άλγεβρας, ο συλλογικός τόμος της ΕΠ.Ε.ΔΙ.Μ. έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία της Διδακτικής των Μαθηματικών.
[contents] =>
[notes] => Συγγραφική υπευθυνότητα: "Επιστημονική Ένωση για τη Διδακτική των Μαθηματικών".
[lang_code] => el
[seo_url] => η-αλγεβρα-και-η-διδακτικη-της-στη-συγχρονη-εκπαιδευση-337157
[deleted] => 0
[category_id] => 18
[publisher_id] => 83
[writter_id] => 7912
[area_id] => 74
[publish_date] => 1317416400
[first_publish_date] => 1317416400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_171443/171443.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b171443.jpg
[isbn] => 978-960-456-302-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 302
[weight] => 590
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 23.43
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1318850378
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Κυλάφης, Παναγιώτης
Ο Παναγιώτης Κυλάφης είναι εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.