Βιβλίο
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager

Συλλογικό έργο
Efraim Turban
David King
Jae Lee
Dennis Viehland
Μετάφραση: Γιάννης Β. Σαμαράς
Αθήνα
Γκιούρδας Μ.
2006
σ. 744
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-512-419-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Electronic Commerce 2004: A Managerial Perspective
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 45.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-05-2011)
Περίληψη:

Η Τελευταία Έκδοση του Πλέον Επιτυχημένου Βιβλίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Τι Καινούριο Περιέχει; Ένα ολοκαίνουριο κεφάλαιο, Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης και νέα μαθήματα για Επιχειρηματικά Σχέδια και Διαχείριση Αλυσίδας Προμηθειών.
Αναθεωρημένη Άποψη για τα θέματα Εισαγωγής στην Ψηφιακή Οικονομία, Ηλεκτρονικών θέσεων αγορών, Ηλεκτρονικών αλυσίδων προμηθειών, Μηχανισμών της αγοράς, Υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, Δημοπρασιών, Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, C2C και ενδοεπιχειρησιακών διεργασιών, Ασφάλεια, Εκπλήρωσης παραγγελιών και Κινητού εμπορίου.
Αναθεωρημένο και ενημερωμένο περιεχόμενο για θέματα όπως Internet μάρκετινγκ, Β2Β με επίκεντρο την επιχείρηση και ανάπτυξη και στρατηγική εφαρμογών για το Web.
Περισσότερες ασκήσεις - περιλαμβάνουν ομαδικές ασκήσεις και περίπου 700 ερωτήσεις επισκόπησης, ερωτήσεις για συζήτηση και εργασίες.