Βιβλίο
Jeffrey J. Fox
Μετάφραση: Ρίτα Ζόρζλινγκ
Επιμέλεια: Ανδρέας Παππάς
Αθήνα
Κριτική
2002
σ. 133
Σχήμα: 21χ13
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-218-245-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: How to Become a Rainmaker
Business / Management 11
Κυκλοφορεί
Τιμή: 10.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-02-2011)
Γίνε βροχοποιός
Αυτοί που ξέρουν να βρίσκουν και να κρατούν τους πελάτες
Αυτοί που ξέρουν να βρίσκουν και να κρατούν τους πελάτες
Jeffrey J. Fox
Μετάφραση: Ρίτα Ζόρζλινγκ
Επιμέλεια: Ανδρέας Παππάς
Αθήνα
Κριτική
2002
σ. 133
Σχήμα: 21χ13
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-218-245-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: How to Become a Rainmaker
Business / Management 11
Κυκλοφορεί
Τιμή: 10.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-02-2011)
Περίληψη:
Οι πωλήσεις αποτελούν έναν από τους πιο απαιτητικούς κλάδους της σύγχρονης επιχείρησης. Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τέτοια ποικιλία εμπορευμάτων. Για να πετύχεις στις πωλήσεις, πρέπει να φέρεις τη βροχή. Ο βροχοποιός, φέρνει το χρήμα στην εταιρία του, ανάλογα με τη θέση που κατέχει. Είτε είναι διευθυντής, ιδιοκτήτης, μέλος της επιχείρησης ή υπεύθυνος πωλήσεων, είναι αυτός που εξασφαλίζει στην επιχείρηση τα μεγαλύτερα έσοδα, έχει τις καλύτερες απολαβές και εμπνέει τον περισσότερο σεβασμό. Ό,τι προϊόν ή υπηρεσία κι αν πουλάει ο βροχοποιός, το κάνει με επιτυχία. Γιατί σε όποια επιχείρηση και αν δουλεύει, ο απώτερος σκοπός του είναι να εντοπίζει, να πείθει και να κρατά ικανοποιημένους τους πελάτες.
Οι βροχοποιοί δεν γεννιούνται, γίνονται.
Οι πωλήσεις αποτελούν έναν από τους πιο απαιτητικούς κλάδους της σύγχρονης επιχείρησης. Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τέτοια ποικιλία εμπορευμάτων. Για να πετύχεις στις πωλήσεις, πρέπει να φέρεις τη βροχή. Ο βροχοποιός, φέρνει το χρήμα στην εταιρία του, ανάλογα με τη θέση που κατέχει. Είτε είναι διευθυντής, ιδιοκτήτης, μέλος της επιχείρησης ή υπεύθυνος πωλήσεων, είναι αυτός που εξασφαλίζει στην επιχείρηση τα μεγαλύτερα έσοδα, έχει τις καλύτερες απολαβές και εμπνέει τον περισσότερο σεβασμό. Ό,τι προϊόν ή υπηρεσία κι αν πουλάει ο βροχοποιός, το κάνει με επιτυχία. Γιατί σε όποια επιχείρηση και αν δουλεύει, ο απώτερος σκοπός του είναι να εντοπίζει, να πείθει και να κρατά ικανοποιημένους τους πελάτες.
Οι βροχοποιοί δεν γεννιούνται, γίνονται.
Θέματα: