Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 172160
[title] => Συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμός στην ελληνική οικονομία
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Εκθέσεις
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => - Μέρος Α: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, Ζ.N. Αναστασάκου, Τ. Καβουνίδη, Ε. Καδίτη, Κ. Κανελλόπουλος, Ε. Νίτση, Π.Κ. Προδρομίδης, I. Χολέζας, Α. Χύμης.
- Μέρος Β: ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΜΠΟΡΙΟ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, Κ. Αθανασούλη, K. Βογιατζόγλου, Σ. Καραγιάννης, A. Κώτση, Β. Λυχναράς, Σ. Σπαθή, Θ. Τσέκερης.
- Μέρος Γ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΥΓΕΙΑ, ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ, Κ. Αθανασούλη, Ν. Γεωργικόπουλος, Τ. Ευθυμιάδης, Ν. Κανελλόπουλος, Ρ. Καραγιάννη, Σ. Καραγιάννης, Σ. Παπαϊωάννου
[contents] =>
[notes] => 3 τόμοι
[lang_code] => el
[seo_url] => συνθηκες-αγορας-και-ανταγωνισμος-στην-ελληνικη-οικονομια-338589
[deleted] => 0
[category_id] => 10
[publisher_id] => 783
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1317416400
[first_publish_date] => 1317416400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b172160.jpg
[isbn] => 978-960-341-099-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 0
[weight] =>
[dimensions] => 25x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 28.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1320311919
)
[1] => Array
(
[title_id] => 172229
[title] => Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη
[subtitle] => 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής: 15-18 Απριλίου 2010
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] => Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Οι πρόσφατες κοινωνικο-πολιτικές, οικονομικές και πολιτισμικές συνθήκες και οι συνακόλουθες ασύλληπτες επιστημονικές εξελίξεις και ανακατατάξεις (π.χ. η διεύρυνση της γνώσης, τα θετικά και αρνητικά επιτεύγματα των νέων τεχνολογιών, η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, η αύξηση του πληθυσμού, ο άκρατος ανταγωνισμός, η ισχυροποίηση του ατομικού έναντι του συλλογικού, η επέκταση των ορίων διαβίωσης, η ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας, της γενετικής και των νευροεπιστημών, η αμφισβήτηση των πανανθρώπινων αξιών, κ.ά.) οδήγησαν επιτακτικά στην ανάπτυξη μιας νέας αντίληψης, ενός νέου όρου, του "Καθολικού Σχεδιασμού", για την διευκόλυνση της ατομικής και της κοινωνικής ζωής των πολιτών.
Στο χώρο της εκπαίδευσης, ο Καθολικός Σχεδιασμός, αποτυπώνεται και υλοποιείται στο "σχολείο για όλους" (ενιαίο σχολείο). Η νέα τάση της συνεκπαίδευσης αναφέρεται στην προσπάθεια να αναγνωρίζονται οι ατομικές διαφορές του κάθε μαθητή και να αξιοποιούνται κατά την εκπαιδευτικο-διδακτική διαδικασία στο πλαίσιο της ενιαίας σχολικής τάξης. Έτσι διαγράφεται και επιβάλλεται μια τάση για μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και όσμωση της ειδικής και της γενικής εκπαίδευσης, με στόχο τη δημιουργική ενοποίησή τους.
Πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα και η αφορμή η Ειδική Αγωγή να προσφέρει και να ανταλλάξει θέσεις, αξίες, επιτεύγματα με τη Γενική Εκπαίδευση. Με αφορμή την ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολεία γενικής αγωγής, η γενική εκπαίδευση συνολικά μπορεί να εμπλουτισθεί μέσα από κοινά ερευνητικά προγράμματα, που απαιτεί η νέα τάση, με νέες προσεγγίσεις στη διδασκαλία (π.χ. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία) με νέους ευαισθητοποιημένους επιστήμονες σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, με νέες οργανωτικές-διοικητικές και σύγχρονες επιστημονικές υποδομές.
Παράλληλα ο διεπιστημονικός χαρακτήρας της Ειδικής Αγωγής βοηθά στη διάχυση των ερευνητικών δεδομένων από τον ένα επιστημονικό κλάδο στον άλλο με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη των στρατηγικών και των τεχνικών εκείνων οι οποίες είναι απαραίτητες για την απόκτηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και τη διαμόρφωση των στάσεων που απαιτούνται από τη σύγχρονη κοινωνία.
Περιλαμβάνονται τα κείμενα:
Εισηγήσεις
- Θοδωρής Σταματάκης, Αγγελική Γενά, "Τα λάθη στην αφαίρεση κατά την εκτέλεση της πράξης της διαίρεσης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά"
- Αδριανός Γ. Μουταβελής, "Πανελλήνιο ερευνητικό πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Οι μαθητές με εδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στην κοινή τάξη"
- Φωτεινή Πολυχρόνη, Αλέξανδρος - Σταμάτιος Αντωνίου, "Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις μαθησιακές δυσκολίες"
- Δημήτρης Αργύρης, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου, "Μαθητές του γυμνασίου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά και τμήματα ένταξης"
- Στεργιανή Γκιαούρη, Αναστασία Αλευριάδου, "Ανίχνευση επιτελικών λειτουργιών αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες"
- Γεωργία Γεωργαλά, Ελένη Ζέγλη, Σουζάνα Παντελιάδου, "Μαθησιακές δυσκολίες και μαθηματικά: κατανόηση κλασμάτων"
- Αθανάσιος Δαβούδης, Σουζάνα Παντελιάδου, "Προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις κατ' οίκον εργασίες μαθητές με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες"
- Σουζάνα Παντελιάδου, Αναστασία Χιδερίδου - Μανδαρή, "Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικοί: εμπειρίες γονέων"
- Γεώργιος Δ. Σιδερίδης, "Μπορώ να πραγματοποιήσω έρευνα στις μαθησιακές δυσκολίες με 20 συμμετέχοντες ενώ χρειάζομαι 200; Προσομοίωση πληθυσμιακών παραμέτρων με τη μέθοδο Bootstrap"
- Σ. Παπαϊωάννου, Αγγελική Μουζάκη, Γεώργιος Δ. Σιδερίδης, Παναγιώτης Σίμος, "Η ανιχνευτική δοκιμασία μαθησιακής επίδοσης (ΑΔΜΕ) για μαθητές του δημοτικού"
- Αναστασία Αλευριάδου, Ελένη Γρίβα, Ξανθίδου Πηνελόπη, "Διερεύνηση στρατηγικών στη γραπτή έκφραση δίγλωσσων μαθητών με δυσκολίες στο γραπτό λόγο"
- Μαρία Χ. Δροσινού, "Η ξένη γλώσσα και η διαχείρισή της από φοιτητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία): διαχρονική μελέτη στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών"
- Κατερίνα Παπακωνσταντίνου, Φαίη Αντωνίου, Ανδριάνα Καραγιάννη, "Η σημασία του προσανατολισμού στον στόχο για την αλλαγή στην επίδοση και το ενδιαφέρον: μια εμπειρική μελέτη για τη γραπτή έκφραση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες"
- Τιμόκλεια Ζαχαρόγεωργα, "Μείωση του άγχους σε παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με την ανάπτυξη της θετικής σκέψης"
- Θεοδώρα - Ντορέττα Αστέρη, "Αναθεωρώντας τον παιδαγωγικό σχεδιασμό εξ' αφορμής των μαθησιακών δυσκολιών"
- Νικόλαος Μελισσουργός, Μαρία Τσαρούχη, "Δυσλεξία, θεωρητική και εννοιολογική προσέγγιση - Μελέτη περίπτωσης"
- Μαρία Δημακοπούλου, "Στρατηγικές παρεμβάσεις στη δυσλεξία"
- Αντώνης Αθανασάκης, "Αντιλήψεις, συναισθήματα και συμπεριφορές των εκπαιδευτικών ως προς τους δυσλεξικούς μαθητές"
- Αναστασία Κατσούγκρη, "Ο ρυθμός και η αίσθηση του χρόνου για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες"
- Μαρία Κούτρα, Αλεξάνδρα Μπάτσου, "Μαθησιακές δυσκολίες: θεωρητική προσέγγιση - Μελέτη περίπτωσης"
- Κωνσταντίνος Μπληζιώτης, Γιώργος Παπαναστασίου, "Εφαρμογή λεξιλογικών δραστηριοτήτων με σκοπό την εκμάθηση των μερών του λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και επέκτασή της στην βελτίωση της ορθογραφίας - Μελέτη περίπτωσης"
- Ευγενία Μπαρμπαγιάννη, Κωνσταντίνος Κεραμάρης, "Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθητικά-δυσαριθμήσια. Διαγνωστικές προσεγγίσεις, πρακτικές ασκήσεις διδακτικών παρεμβάσεων"
- Ιάκωβος Καλαμαρτζής, Κατερίνα Καλαμαρτζή, "Η περιβαλλοντική εκπαίδευση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες"
- Ελένη Μορφίδη, Ειρήνη Μάμαλη, "Η σύνδεση προφορικού και γραπτού λόγου σε φτωχούς και κανονικούς αναγνώστες"
- Κωνσταντίνος Α. Δαραής, "Η αντιμετ��πιση των δυσκολιών επίλυσης μαθηματικών λεκτικών προβλημάτων μέσω της διδασκαλίας αναλυτικών μεθόδων επεξεργασίας και της οργάνωσης των μαθητών σε ομάδες"
- Ειρήνη Καρβέλη, Παναγιώτης Κολτσίδας, Νικόλαος Δεληγιάννης, "Η εκδήλωση της μοναξιάς στο σχολείο σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες"
- Βασιλική Ράπτη, Στάθης Πετράκης, "Αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες"
- Μαρία Ζαχαροπούλου, Βασιλική Ιωαννίδη, "Εκπαιδευτικές δραστηριότητες για μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Ένα διδακτικό παράδειγμα"
- Ζωή Κρόκου, Εμμ. Κολιάδης, "Από τη λέξη... στην πρόταση... στο κείμενο. Ανάπτυξη ενός εργαλείου ανίχνευσης των αναγνωστικών δυσκολιών"
Προβλήματα συμπεριφοράς
- Βασιλική Φελούκα, "Εκφοβισμός / θυματοποίηση μεταξύ μαθητών: εντοπισμός και αντιμετώπιση (εκπαιδευτικές παρεμβάσεις)"
- Ευδοξία Σακελλαροπούλου, "Απείθαρχοι μαθητές στο σχολείο. Η διαταραχή των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον"
- Δημήτρης Αναστασίου, Τρύφων Μαυροπαλιάς, "Επιθετική συμπεριφορά και εκφοβισμός στο σχολείο: τρεις μελέτες περίπτωσης"
- Παναγιώτα Βογιατζόγλου, Ευαγγελία Γαλανάκη, "Η ζωή στη σχολική τάξη των παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς"
- Μαλαμώ Δημητρίου, Λάμπρος Σταύρου, "Τεστ πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής ελλειματικής προσοχής / υπερκινητικότητας παιδιών 4-6 ετών (ΤΕΠ-Υ 4-6)"
- Βασιλική Μάλαμα, "Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γύρω από το συστηματικό δικτυακό εκφοβισμό (Cyberbulling)"
- Χ. Πασχάλης, Κ. Παπουτσάκη, Μ. Τριβέλα, "Προβλήματα συμπεριφοράς και αυτοαντίληψη σε μαθητές δημοτικού σχολείου"
- Κωνσταντίνα Δ. Κάπαρη, Πήλιος Δ. Σταύρου, "Εκφοβισμός και θυματοποίηση στο γυμνάσιο: ο ρόλος της σχολικής κοινότητας"
Συμπόσιο: Η Διαφοροποιημένη διδασκαλία αφετηρία για ένα σύγχρονο σχολείο
- Αδριανός Γ. Μουταβελής, "Η χαρισματικότητα ως πεδίο εκπαιδευτικής πρόκλησης. Η πρόταση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας"
- Ζωή Κρόκου, "Εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης και βελτίωσης της αναγνωστικής κατανόησης"
- Πέτρος Ορφανός, "Η ευελιξία ως βασικό συστατικό της εκπαιδευτικής πράξης στην εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας"
- Γιάννης Κοσμόπουλος, "Ο συνεργατικός ρόλος των γονιών σχετικά με την υποστήριξη της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σύγχρονο σχολείο".
[contents] =>
[notes] => Σε συνεργασία με τον Τομέα Παιδαγωγικής του Φ.Π.Ψ. Τμήματος του Ε.Κ.Π.Α.
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ειδικη-αγωγη-αφετηρια-εξελιξεων-στην-επιστημη-και-στην-πραξη-338727
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 172
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1293832800
[first_publish_date] => 1293832800
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_172229/172229.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b172229.jpg
[isbn] => 978-960-333-681-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 479
[weight] => 755
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] => 978-960-333-679-2
[volume_no] => 3
[total_volumes] => 4
[lang] => 0
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 23.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1607077903
)
[2] => Array
(
[title_id] => 172231
[title] => Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη
[subtitle] => 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής: 15-18 Απριλίου 2010
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] => Η ειδική αγωγή αφετηρία εξελίξεων στην επιστήμη και στην πράξη
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Οι πρόσφατες κοινωνικο-πολιτικές, οικονομικές και πολιτισμικές συνθήκες και οι συνακόλουθες ασύλληπτες επιστημονικές εξελίξεις και ανακατατάξεις (π.χ. η διεύρυνση της γνώσης, τα θετικά και αρνητικά επιτεύγματα των νέων τεχνολογιών, η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, η αύξηση του πληθυσμού, ο άκρατος ανταγωνισμός, η ισχυροποίηση του ατομικού έναντι του συλλογικού, η επέκταση των ορίων διαβίωσης, η ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας, της γενετικής και των νευροεπιστημών, η αμφισβήτηση των πανανθρώπινων αξιών, κ.ά.) οδήγησαν επιτακτικά στην ανάπτυξη μιας νέας αντίληψης, ενός νέου όρου, του "Καθολικού Σχεδιασμού", για την διευκόλυνση της ατομικής και της κοινωνικής ζωής των πολιτών.
Στο χώρο της εκπαίδευσης, ο Καθολικός Σχεδιασμός, αποτυπώνεται και υλοποιείται στο "σχολείο για όλους" (ενιαίο σχολείο). Η νέα τάση της συνεκπαίδευσης αναφέρεται στην προσπάθεια να αναγνωρίζονται οι ατομικές διαφορές του κάθε μαθητή και να αξιοποιούνται κατά την εκπαιδευτικο-διδακτική διαδικασία στο πλαίσιο της ενιαίας σχολικής τάξης. Έτσι διαγράφεται και επιβάλλεται μια τάση για μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και όσμωση της ειδικής και της γενικής εκπαίδευσης, με στόχο τη δημιουργική ενοποίησή τους.
Πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα και η αφορμή η Ειδική Αγωγή να προσφέρει και να ανταλλάξει θέσεις, αξίες, επιτεύγματα με τη Γενική Εκπαίδευση. Με αφορμή την ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολεία γενικής αγωγής, η γενική εκπαίδευση συνολικά μπορεί να εμπλουτισθεί μέσα από κοινά ερευνητικά προγράμματα, που απαιτεί η νέα τάση, με νέες προσεγγίσεις στη διδασκαλία (π.χ. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία) με νέους ευαισθητοποιημένους επιστήμονες σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, με νέες οργανωτικές-διοικητικές και σύγχρονες επιστημονικές υποδομές.
Παράλληλα ο διεπιστημονικός χαρακτήρας της Ειδικής Αγωγής βοηθά στη διάχυση των ερευνητικών δεδομένων από τον ένα επιστημονικό κλάδο στον άλλο με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη των στρατηγικών και των τεχνικών εκείνων οι οποίες είναι απαραίτητες για την απόκτηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και τη διαμόρφωση των στάσεων που απαιτούνται από τη σύγχρονη κοινωνία.
Περιλαμβάνονται τα κείμενα:
Μέρος Πρώτο
Συμβουλευτική
- Αθηνά Δάντη, "Δια-επιστημονικό μοντέλο σύνδεσης 'συμβουλευτικής' και 'αγωγής' με σημείο συναρμογής τη διαχείριση συναισθηματικών δυσκολιών στο σχολικό πλαίσιο"
- Αλεξάνδρα Κολιοπάνου, Μαρία Συφάκη, "Διαχείριση κρίσης - Αντιμετώπιση πένθους στο σχολικό
περιβάλλον"
- Όλγα Μακρή, Αργύρης Ήργης, "Η συμβουλευτική πρακτική και η θεωρία της γνωστικής-
συμπεριφορικής προσέγγισης στην αντιμετώπιση των φοβιών. Μια μελέτη περίπτωσης"
- Γιάννης Κοσμόπουλος, "Ο συνεργατικός ρόλος των γονιών στο σχολείο"
- Γιάννης Κοσμόπουλος, "Οι ανάγκες των γονιών παιδιών με αυτισμό όπως αυτές προκύπτουν
μέσα από συμβουλευτική ομάδα"
- Όλγα Μακρή, Αργύρης Ήργης, "Συμβουλευτική και Ειδική Αγωγή. Η Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Παρατηρήσεις και Σημειώματα από Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης"
Μέρος Δεύτερο
Πολλαπλές αναπηρίες
- Αδριανός Γ. Μουταβελής, Γιώργος Μπούρχας, "Διαφοροποιημένη Διδασκαλία με τη χρήση Υποστηρικτικών Τεχνολογιών σε μαθητές με εγκεφαλική παράλυση"
- Αναστασία Παπαϊωάννου, "Διδασκαλία μουσικής σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ομαδικές δραστηριότητες Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο RETT και παιδιού με εγκεφαλική παράλυση"
Μέρος Τρίτο
Εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη - ενσωμάτωση
- Βάλια Καλογρίδη, "Απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών με κώφωση για την ενταξιακή
εκπαίδευση"
- Αμαλία Φιλιππάκη, Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη, "Η Αξιοποίηση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως μέσο για την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία Ένταξης των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο Γενικό Σχολείο"
- Νικολέττα Γκλιάου - Χριστοδούλου, "Μεθοδολογικές προσεγγίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινοτικών δεξιοτήτων για αποτελεσματική συμμετοχή των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία"
- Άννα Γαλανού, "Το μέλλον βρίσκεται στη διαφορετικότητα"
- Κωνσταντίνος Μπληζιώτης, Γιώργος Παπαναστασίου, "Εφαρμογή Λεξιλογικών Δραστηριοτήτων με σκοπό την εκμάθηση των μερών του λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και επέκταση της στην βελτίωση της ορθογραφίας. Μελέτη περίπτωσης"
- Έλενα Ξενοφώντος, "Αντιλήψεις - Στάσεις - Προκαταλήψεις της Κυπριακής Κοινωνίας
προς τα άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Ο δρόμος προς τα εμπρός"
Μέρος Τέταρτο
Εργαλεία διάγνωσης και αξιολόγησης
- Ε. Σ. Φουντουλάκη, "Αξιοπιστία και Εγκυρότητατης Κλίμακας Έννοιας του Εαυτού
Τεννεσσί (TSCS:2) για Παιδιά σε ένα ελληνικό δείγμα"
- Ελένη Δ. Τρίγκα, "Η διάγνωση δυσκολιών μάθησης στα τυφλά παιδιά (προσαρμογή του Αθηνά Τεστ στο σύστημα Braille"
- Νικόλαος Ι. Γαλάνης, Φωτεινή Α. Σκαφίδα, "Προσαρμογή του ΠΑΤΕΜ Ι στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα"
- Αγγελική Μουζάκη, Παναγιώτης Γ. Σίμος, Γεώργιος Δ. Σιδερίδης, " Εργαλεία για την ανίχνευση διαταραχών της προσοχής/συγκέντρωσης και των επιτελικών λειτουργιών σε μαθητές του Δημοτικού Σχολείου: Έλεγχος συγχρονικής εγκυρότητας"
- Σ. Παπαϊωάννου, Αγγελική Μουζάκη, Γεώργιος Δ. Σιδερίδης, Παναγιώτης Γ. Σίμος, "Η Ανιχνευτική Δοκιμασία Μαθηματικής Επίδοσης (ΑΔΜΕ) για Μαθητές του Δημοτικού"
- Παναγιώτα Γιαννέλη, Πήλιος Σταύρου, "Προφορική Γλωσσική Αξιολόγηση Δίγλωσσων και
Μονόγλωσσων νηπίων"
- Μαλαμώ Δημητρίου, Λάμπρος Σταύρου, "Τεστ πρώιμης ανίχνευσης της διαταραχής ελλειμματικής
προσοχής-υπερκινητικότητας παιδιών 4-6 ετών (ΤΕΠ-Υ 4-6)"
Μέρος Πέμπτο
Μαθητές με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα
- Ελένη - Ιουλία Σορολιού, Παναγιώτα Παπαδιαμαντάκη, "Άτομα Υψηλών Ικανοτήτων Μάθησης:
Παιδιά θ(α)ύματα... των εκπαιδευτικών πολιτικών"
- Σοφία Θεοδωρίδου, "Εκτιμήσεις εκπαιδευτικών για τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς
του χαρισματικού μαθητή"
- Καλλιόπη Εμμανουηλίδου, Christine H. Mitchell, "Η χρήση του παιδαγωγικού μοντέλου Reggio Emilia
για τη διδασκαλία χαρισματικών και ταλαντούχων μαθητών"
- Προκόπης Η. Μανωλάκος, "Χαρισματικοί - Ταλαντούχοι Μαθητές με ιδιαίτερες ικανότητες σε έναν ή και περισσότερους τομείς"
- Αλέξανδρος - Σταμάτιος Αντωνίου, Καλλιόπη Σωτηράκη, "Επιτακτική η ανάγκη συμβουλευτικής υποστήριξης και στους χαρισματικούς μαθητές"
- Σοφία Θεοδωρίδου, "Χαρακτηριστικά μάθησης του χαρισματικού μαθητή: Εκτιμήσεις
εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης"
Μέρος Έκτο
Καινοτόμες δράσεις
- Πάολα Παρτσαλάκη, "Εικαστική θεραπεία και παιδιά με ειδικές ανάγκες"
- Όλγα Βαρακλιώτου, Ευθαλία Δασκαλάκη, Καλλιόπη Κατσιγιάννη, Μαρία - Χριστίνα Λάτση, Σπυριδούλα Παυλογιαννοπούλου, Αφροδίτη Τζιώτη, "Εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος συναισθηματικής και κοινωνικής αγωγής στο σχολείο"
- Μαρία Διαμαντοπούλου, Σοφία Αναγνώστου, Αναστασία Αναγνώστου, "Η διαθεματική προσέγγιση της Θεατρικής Αγωγής ως υποστηρικτική δράση στη συνεκπαίδευση των παιδιών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Από τη Δραματοποίηση στη Θεατρική Παράσταση"
- Νανά Χατζή, "Σχολείο Σάμερχιλ. Η 1η δημοκρατία παιδιών στον σύγχρονο δυτικό κόσμο. Το διαχρονικό μήνυμα του παγκοσμίου φήμης σχολείου για την ελεύθερη, δημοκρατική εκπαίδευση και ανατροφή των παιδιών"
Μέρος Έβδομο
Υποστηρικτικοί θεσμοί
- Ματίνα Γαϊτανά, Πηνελόπη - Αλεξία Αβαγιανού, "Ο γονεϊκός δεσμός των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών υγείας στα ειδικά σχολεία και στα κέντρα αποκατάστασης παιδιών με ειδικές ανάγκες"
- Ελευθερία Μπιλανάκη, "Μελέτη περίπτωσης: πρόγραμμα αγωγής υγείας σε Γενικό Λύκειο"
Μέρος Όγδοο
Έγκαιρη διάγνωση
- Πολυξένη Σ. Ντάλλη, "Εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέμβασης"
[contents] =>
[notes] => Σε συνεργασία με τον Τομέα Παιδαγωγικής του Φ.Π.Ψ. Τμήματος του Ε.Κ.Π.Α.
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ειδικη-αγωγη-αφετηρια-εξελιξεων-στην-επιστημη-και-στην-πραξη-338731
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 172
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1293832800
[first_publish_date] => 1293832800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_172231/172231.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b172231.jpg
[isbn] => 978-960-333-686-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 342
[weight] => 549
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] => 978-960-333-679-2
[volume_no] => 4
[total_volumes] => 4
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 20.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1330005374
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.