Βιβλίο
Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ

Γεώργιος Ι. Σιώμκος
John A. Czepiel
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 272
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-723-8
Κυκλοφορεί
Τιμή: 29.56€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-12-2007)
Περίληψη:

Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα.

Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές.

Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά.

Ειδικότερα, παρουσιάζονται:
- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής
- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,
- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα
- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς
- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών
- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Γιάννης Ν. Μπασκόζος«Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ»"Εξπρές"3720/4/2008