Βιβλίο
Θέματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού

Επιμέλεια: Φραγκίσκος Καλαβάσης
Επιμέλεια: Αναστάσιος Κοντάκος
Συλλογικό έργο
Διαμάντη Αναγνωστοπούλου
Νίκος Ανδρεαδάκης
Αγγελική Γιαννικοπούλου
Διονύσης Γουβιάς
Ηλίας Ευθυμίου
Αραβέλλα Ζαχαρίου
Αναστασία Ζήση
Έλενα Θεοδωροπούλου
Μαρία Καΐλα
Φραγκίσκος Καλαβάσης
Σόνια Καφούση
Σταματίνα Κιούση
Αναστάσιος Κοντάκος
Γιώτα Ξανθάκου
Ιωάννης Παπαγεωργίου
Γιάννης Παπαδόπουλος
Χρυσάνθη Σκουμπουρδή
Παναγιώτης Σταμάτης
Βασίλης Στρογγυλός
Βάνα Χίου
Αθήνα
Ατραπός
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 305
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-459-041-4
ISBN Σετ 960-459-040-5
Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 1
Α/Α Τόμου: 1
Σημειώσεις: Συνεκδότης: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων" Εισαγωγή: Αναστάσιος Κοντάκος
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.39€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 11-03-2008)
Περίληψη:

Ο παρών τόμος αποτελεί τον πρώτο της σειράς «Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού», που αφορά τις ερευνητικές και διδακτικές δράσεις στο πεδίο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Η συγκεκριμένη συγγραφική προσπάθεια στοχεύει σε μια σύγχρονη, ολιστική προσέγγιση του φαινομένου της εκπαίδευσης τόσο σε επίπεδο θεσμών όσο και σε επίπεδο λειτουργιών και εφαρμογών, με το σχεδιασμό νέων δομών, τον έλεγχο καινοτόμων μεθοδολογιών και την προετοιμασία και παροχή επίκαιρων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, τα θέματα που πραγματεύεται αφορούν τον κτιριολογικό σχεδιασμό των εκπαιδευτικών μονάδων, το σχεδιασμό ενός Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Πλάνου στην ειδική αγωγή καθώς και την Πρακτική Άσκηση των φοιτητών που επιχειρεί τη σύνδεση παιδαγωγικής θεωρίας και πράξης. Επίσης, προσεγγίζεται η λειτουργία ένταξης του παιχνιδιού στη μαθηματική εκπαίδευση, η αλ��ηλεπίδραση οικογένειας και σχολείου σ' αυτή, και η σχέση που αναδεικνύεται μεταξύ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και αναλυτικού προγράμματος. Ιδιαίτερη, ακόμη, έμφαση δίνεται στις δυνατότητες σχεδιασμού και δημιουργίας αλφαβηταρίων για τις προσχολικές τάξεις, στην ανάγκη οργανωμένης παρέμβασης ψυχικής υγείας στο περιβάλλον του νηπιαγωγείου και στις βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ στα προγράμματα σπουδών. Τέλος, αναδεικνύεται ο πολλαπλός ρόλος της Λογοτεχνίας ως πολιτιστικού προϊόντος στην εκπαίδευση.