Βιβλίο
Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιού
Αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών μέσα από το παραμύθι και τη μαριονέτα

Δημήτρης Κ. Σαρρής
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
2009
σ. 240
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-19-0432-0
Σημειώσεις: Πρόλογος: Ευγένιος Τριβιζάς. Επανέκδοση: "Άνθρωπος", 2006 με τον τίτλο "Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών".
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 16.82€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 16-07-2009)
Περίληψη:

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται το ρόλο του θεατρικού παιχνιδιού, του παραμυθιού και της μαριονέτας στην ψυχοπαιδαγωγική και θεραπευτική επανεκπαίδευση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος οριοθετούνται και αναλύονται βασικές έννοιες προερχόμενες από το γνωστική ψυχολογία και την ψυχαναλυτική θεωρία, οι οποίες συγκροτούν την επιστημολογική σκευή του πονήματος. Στο κλινικό μέρος παρουσιάζεται μια κλινική μέθοδος θεραπευτικής προσέγγισης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, η οποία ερείδεται στην έννοια του Σωματικού Εγώ, της συμβολικής λειτουργίας, του ενδιάμεσου - μεταβατικού χώρου και, τέλος, του σωματικού σχήματος και της εικόνας του σώματος.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
"Βιτρίνα"Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιούΠεριοδικό "Index"39Απρίλιος 2010
Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιούΠεριοδικό "Σύναψις"15Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2009