Βιβλίο
Κλινική παιδονευροψυχολογία

Συλλογικό έργο
Αναστασία Αλευριάδου
Αντώνιος - Οδυσσέας Βιάζης
Αικατερίνη Γιαζκουλίδου
Αναστασία Γκαμπέτα
Στεργιανή Γκιαούρη
Αικατερίνη Δαρδαγάνη
Πηνελόπη Δραγούμη
Νικόλαος Ευαγγελάτος
Δημήτριος Ζαφειρίου
Νικόλαος Ζυγούρης
Ιωσήφ Καλλέγιας
Ευαγγελία Κανελλοπούλου
Αργύρης Καραπέτσας
Αγγελική Κατριβάνου
Ελευθέριος Κοντόπουλος
Μαίρη Κοσμίδου
Μάριος Κωνσταντίνου
Δημήτριος Λάτσιος
Αμαρυλλίς - Χρυσή Μαλεγιαννάκη
Λάμπρος Μεσσήνης
Ευγενία Παναγέα
Αγγελική Παντιώρα
Παναγιώτης Παπαθανασόπουλος
Ευάγγελος Παύλου
Roser Pons
Αναστάσιος Σμυρναίος
Αναστασία - Τέσσα Χριστοδούλου
Επιμέλεια: Αμαρυλλίς - Χρυσή Μαλεγιαννάκη
Επιμέλεια: Λάμπρος Μεσσήνης
Επιμέλεια: Παναγιώτης Παπαθανασόπουλος
Πάτρα
Gotsis Εκδόσεις
Αριθμός Έκδοσης: 1
2012
σ. 468
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-9427-13-5
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 49.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 14-05-2012)
Περίληψη:

Το παρόν βιβλίο αποτελεί ένα αξιόλογο επιστημονικό σύγγραμμα με σεβασμό στην πρακτική της Κλινικής Νευροψυχολογίας σε παιδιά και εφήβους. Η ανάγκη για τη συγγραφή του προέκυψε από το κενό που εντοπίστηκε στην ελληνική βιβλιογραφία σε θέματα που άπτονται της σύγχρονης Κλινικής Παιδονευροψυχολογίας. Πρόκειται για ένα σύγγραμμα που ως κύριο στόχο του έχει να παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες και γνώσεις για την Παιδονευροψυχολογία σε φοιτητές Ψυχολογίας και επαγγελματίες ψυχολόγους, αλλά και σε ιατρούς εξειδικευμένους στην Παιδιατρική, Παιδονευρολογία και Παιδοψυχιατρική, καθώς επεκτείνει τη βασική κατανόηση για την εγκεφαλική λειτουργία και τις επιπτώσεις της στη συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων. Παράλληλα, θα φανεί χρήσιμο σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές.

Επιπλέον, προσφέρει επικαιροποιημένες γνώσεις στα επιστημονικά πεδία που πραγματεύεται όχι μόνο στους τομείς της αξιολόγησης και της διάγνωσης, αλλά και στους τομείς της αποκατάστασης. Τέλος, όλοι οι συγγραφείς κατάφεραν να συνδέσουν τη βασική παιδονευροψυχολογική έρευνα με την ιατρική, τη συμπεριφορά και την εκπαίδευση βοηθώντας με τον τρόπο αυτό τον αναγνώστη αφενός να κατανοήσει τις προεκτάσεις της και αφετέρου να ευαισθητοποιηθεί στις ανάγκες που έχουν τα παιδιά και οι έφηβοι με νευροσυμπεριφορικές και γνωστικές διαταραχές.

Παναγιώτης Παπαθανασόπουλος