Βιβλίο
Jim Cummins
Μετάφραση: Σουζάνα Αργύρη
Επιμέλεια: Ελένη Σκούρτου
Ευθύνη Σειράς: Μιχάλης Δαμανάκης
Αθήνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Αριθμός Έκδοσης: 2
2003
Ημερομηνία Πρώτης Έκδοσης: 1999
σ. 359
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-01-0797-5
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Negotiating identities: Education for empowerment in a diverse society
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική 5
Σημειώσεις: Εισαγωγή: Ελένη Σκούρτου Σχόλιο: Βασιλεία Κούρτη - Καζούλλη
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 21.01€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-07-2011)
Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση
Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας
Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας
Jim Cummins
Μετάφραση: Σουζάνα Αργύρη
Επιμέλεια: Ελένη Σκούρτου
Ευθύνη Σειράς: Μιχάλης Δαμανάκης
Αθήνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Αριθμός Έκδοσης: 2
2003
Ημερομηνία Πρώτης Έκδοσης: 1999
σ. 359
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-01-0797-5
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Negotiating identities: Education for empowerment in a diverse society
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική 5
Σημειώσεις: Εισαγωγή: Ελένη Σκούρτου Σχόλιο: Βασιλεία Κούρτη - Καζούλλη
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 21.01€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-07-2011)
Περίληψη:
Τα στερεότυπα της χαμηλής επίδοσης μαθητών που προέρχονται από μειονότητες είναι δυνατό να ανατραπούν. Το κλειδί γι' αυτό βρίσκεται στην ενδυνάμωση της ταυτότητας των μαθητών. Η σχέση εκπαιδευτικού/μαθητή αναδεικνύεται ως ο κατεξοχήν χώρος όπου συντελείται μάθηση, η ταυτότητα του δίγλωσσου μαθητή ενδυναμώνεται ως προϊόν διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα υποκείμενα. Με τα λόγια του Jim Cummins: "Αν οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν πολλά από τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, τότε και οι μαθητές είναι πιθανό να μη μαθαίνουν τίποτα απ' αυτούς".
Τα στερεότυπα της χαμηλής επίδοσης μαθητών που προέρχονται από μειονότητες είναι δυνατό να ανατραπούν. Το κλειδί γι' αυτό βρίσκεται στην ενδυνάμωση της ταυτότητας των μαθητών. Η σχέση εκπαιδευτικού/μαθητή αναδεικνύεται ως ο κατεξοχήν χώρος όπου συντελείται μάθηση, η ταυτότητα του δίγλωσσου μαθητή ενδυναμώνεται ως προϊόν διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα υποκείμενα. Με τα λόγια του Jim Cummins: "Αν οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν πολλά από τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, τότε και οι μαθητές είναι πιθανό να μη μαθαίνουν τίποτα απ' αυτούς".
Θέματα: