Βιβλίο
Ανιχνεύοντας την κρίση
Επιλεγμένα κείμενα από τις εισηγήσεις του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Χρυσή Βιτσιλάκη
Επιμέλεια: Διονύσης Γουβιάς
Χρυσή Βιτσιλάκη
Διονύσης Γουβιάς
Βασιλική Καντζάρα
Κώστας Λάμνιας
Θεόδωρος Μυλωνάς
Ιωάννης Ε. Πυργιωτάκης
Ελένη Σιάνου - Κυργίου
Ελένη Νικολάου
Αιμιλία Φάκου
Νέλλη Ασκούνη
Θεόδωρος Θάνος
Αγγελική Κίτσιου
Παναγιώτης Γιαβρίμης
Γιάννης Πεχτελίδης
Εμμανουήλ Φωκίτης
Γεράσιμος Κουστουράκης
Άννα Ασημάκη
Ευαγγελία Καλεράντε
Άννα Τσατσαρώνη
Σοφία Μπουτσιούκη
Θεόδωρος Ελευθεράκης
Λεωνίδας Γομάτος
Λάουρα Μαράτου - Αλιπράντη
Ιωάννα Τσίγκανου
Πολύκαρπος Καραμούζης
Νικόλαος Τσίρος
Παναγιώτης Ι. Σταμάτης
κ.ά.
Αθήνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Αριθμός Έκδοσης: 1
2018
σ. 541
Σχήμα: 24χ17
ISBN: 978-960-01-1944-2
Κυκλοφορεί
Τιμή: 30.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 05-07-2018)
Περίληψη:

Ο παρών τόμος αποτελείται από 24 επιλεγμένα κείμενα που βασίστηκαν σε εισηγήσεις του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης (Ρόδος, 20-22 Μαΐου 2016), αλλά γράφτηκαν με ειδική μέριμνα για τον συλλογικό αυτόν τόμο. Η επιλογή συγκεκριμένων κειμένων, από την πληθώρα των πολύ σημαντικών και πρωτότυπων εισηγήσεων που έγιναν στη διάρκεια του συνεδρίου, ήταν δύσκολη και βασίστηκε στη λογική της ανάδειξης των πιο κρίσιμων ζητημάτων που μελετά η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα του σήμερα. Τα τελικά κείμενα αγγίζουν μια σειρά από πολύ ενδιαφέροντα ζητήματα που σχετίζονται με τη σύγχρονη θεωρητική και ερευνητική παραγωγή της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης στην "Ελλάδα της Κρίσης".

Αρχικά παρατίθενται τα κείμενα εισηγήσεων που έγιναν στις ολομέλειες του συνεδρίου (5 τον αριθμό) και τα οποία αφορούσαν ευρύτερους θεωρητικούς και μεθοδολογικούς προβληματισμούς πάνω στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και ξέφευγαν από τις πιο εξειδικευμένες εισηγήσεις/παρεμβάσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των "θεματικών" παράλληλων συνεδριών. Εν συνεχεία, γίνεται μια θεματική ανάπτυξη των εισηγήσεων, όπου ομαδοποιούνται κείμενα τα οποία πραγματεύονται παρεμφερή ζητήματα.