Βιβλίο
Μουσεία influencers
Κοινωνιολογία του Πολιτισμού - Επικοινωνία του Πολιτισμού & ΜΜΕ

Κώστας Λασκαράτος
Αθήνα
Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
2023
σ. 178
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-08-0960-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: ελληνικά
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.00€ Φ.Π.Α.: 6%
Περίληψη:

Αποκαλείς influencer την Chiara Ferragni; Τότε πως θα χαρακτήριζες την Mona Lisa;
Είσαι βέβαιος πως το Μet Gala είναι λιγότερο επιδραστικό από ένα viral video στο Tik Tok;
Έχουν ανάγκη τα μουσεία ένα #hashtag;
Ένα βιβλίο για τη σχέση των μουσείων με τους ψηφιακούς influencers στην εποχή των «έξυπνων» τηλεφώνων, αλλά και τις επιλογές των σύγχρονων συμπεριληπτικών μουσειακών φορέων, που τους καθιστούν αληθινούς influencers.
Ο κοινωνικός αντίκτυπος των μουσείων και η επιδραστικότητά τους σε κρίσιμα ζητήματα όπως:
• Ο ρατσισμός
• Ο σεξισμός και η θέση της γυναίκας
• Η συμπερίληψη ΑΜΕΑ, ΛΟΑΤΚΙ+
• Η κοινωνική ενσωμάτωση προσφύγων, αστέγων, φυλακισμένων
• Η υγεία
• Η κλιματική κρίση
• Η εκπαίδευση
• Ο τουρισμός
Ένα βιβλίο για τα μουσεία που αλλάζουν τον κόσμο, μέσα από τη δική τους αλλαγή…

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Ανδρέας Μπελεγρής«Τα μουσεία παράγουν πολιτική»"Εφημερίδα των Συντακτών"18/5/2024
Έρη Βαρδάκη«Η ιερότητα ενός μουσείου δεν σημαίνει στασιμότητα»Περιοδικό "BHmagazino"19/11/2023
Κώστας ΣτοφόροςΜουσεία influencers"Δρόμος της Αριστεράς"4/11/2023
Γιάννης ΑπέργηςΗ Μόνα Λιζα... influencer"Ελεύθερος Τύπος"16/9/2023