Βιβλίο
Δημόσιες σχέσεις στο επιβατηγό πλοίο

Φορέας: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού
Επιμέλεια: Δημήτριος Τυμπής
Ιωάννης Τζαβάρας
Οδυσσέας Γκίκας
Χριστόφορος Μεταξάς

Αθήνα
Έλλην
2004
σ. 95
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-286-768-6
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 12.23€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 12-02-2010)
Περίληψη:

Η επιτυχής Οργάνωση και Διοίκηση ενός Επιβατηγού πλοίου εξαρτάται από ένα καλό Hotel Manager - Προϊστάμενο Οικονομικό Αξιωματικό, ο οποίος αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των λειτουργιών των διαφόρων τμημάτων του Ξενοδοχείου του πλοίου.
Είναι εκείνος που παροτρύνει, τους επικεφαλής και το προσωπικό, να αποδώσουν τα μέγιστα, εφαρμόζοντας κανόνες ποιοτικού ελέγχου, αναπτύσσοντας υψηλό επαγγελματισμό και ακολουθώντας όλα εκείνα τα standards, που αποτελούν τις βασικές προδιαγραφές, για παροχή υψηλών υπηρεσιών στους φιλοξενούμενους Επιβάτες.
Τα θετικά αποτελέσματα της ορθής και άρτιας επικοινωνίας μεταξύ του Hotel Manager - Προϊστάμενου Οικονομικού Αξιωματικού και των Προϊσταμένων των τμημάτων προσωπικού έχουν ως τελικό αποδέκτη τον Επιβάτη. (από τον πρόλογο του βιβλίου)