Array
(
[0] => Array
(
[type] => Εικονογράφηση
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 70177
[title] => Σάρκινο φρούτο
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Μπορεί το μέλλον του ανθρώπου να βρίσκεται στ' άστρα, μπορεί όμως και να είναι ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης βγαλμένο απ' τα χειρότερα δυστοπικά οράματά μας· μπορεί να είναι ένα εφιαλτικό πεδίο μάχης στον κυβερνοχώρο, ένα τιτάνιο μαυσωλείο που ταξιδεύει στο αχανές διάστημα ή ένα σωστό τρελοκομείο με τα πιο εκκεντρικά δείγματα της ανθρώπινης φυλής· σε κάθε περίπτωση όμως θα συναντούμε μπροστά μας τις πιο δύσκολες αποφάσεις, κι ο τρόπος που τις αντιμετωπίζουμε, ή προσπαθούμε να τις αγνοήσουμε, είναι αποκαλυπτικός για τη φύση του ανθρώπινου ζώου.
Φαινόμαστε πολύ σίγουροι για την εξελικτική μας πορεία, ίσως όμως να μην μας είναι τόσο εύκολο να πληρώσουμε το τίμημα για την τεχνολογική πρόοδο ή τη γνώση που επιθυμούμε· πιστεύουμε ότι η επαφή με μια άλλη μορφή έλλογης ζωής θα μας προσφέρει ανεκτίμητα πλεονεκτήματα στον αγώνα μας για την κατανόηση του νοήματος της ζωής, ίσως όμως να μην συμμερίζεται την άποψη αυτή και η άλλη πλευρά· νομίζουμε πως θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε απ' τα στενά όρια του πλανήτη μας, ίσως όμως...
Οκτώ διηγήματα για τον τρόπο που αγαπούν, αποφασίζουν, συγκρούονται και πεθαίνουν οι άνθρωποι. Αφετηρία οκτώ πιθανά μέλλοντα. Μέσον το εξπρές της επιστημονικής φαντασίας. Και προορισμός... κάτι που θα πρέπει ν' ανακαλύψει ο καθένας μέσα του.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => σαρκινο-φρουτο-136901
[deleted] => 0
[category_id] => 39
[publisher_id] => 6673
[writter_id] => 43730
[area_id] => 1
[publish_date] => 915141600
[first_publish_date] => 915141600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_70177/70177.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/08/b70177.jpg
[isbn] => 978-960-7479-16-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 255
[weight] => 319
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 9.27
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1034057139
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Καλλιτέχνης
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 105506
[title] => Μαρτυρίες: μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας
[subtitle] => Κατάλογος έκθεσης "Σύνοψις 3 - Μαρτυρίες μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας" που πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και παρουσιάστηκε στο νέο εκθεσιακό χώρο του Μεγάρου Μουσικής από τις 10 Δεκεμβρίου 2003 έως τις 29 Φεβρουαρίου 20
[parallel_title] => Testimonies: Between Fiction and Reality
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Σύνοψις=Synopsis
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Στόχος της τρίτης "Σύνοψης", ενός εκθεσιακού κύκλου με ανοιχτό διερευνητικό χαρακτήρα ως προς τις βασικές τάσεις και τους προβληματισμούς της σύγχρονης τέχνης, είναι ακριβώς πέραν της χαρτογράφησης με ευσύνοπτο τρόπο αντιπροσωπευτικών πολιτικών και κοινωνικών μαρτυριών, να ανιχνεύσει τον κριτικό πυρήνα των έργων, να αναδείξει τα ερωτήματα που θέτουν ή το διάλογο που προκαλούν και να εξετάσει "ποιητικούς", με την αρχική σημασία της λέξης, τρόπους προσέγγισης και αποδομητικές πρακτικές πραγματικών γεγονότων και των θεσμικών τους αναπαραστάσεων. [...]
(από την εισαγωγή της επιμελήτριας)
[contents] =>
[notes] => Περιέχονται, ακόμη, έργα των: Ουάλιντ Ραάντ - Άκραμ Ζαατάρι & Ομάδας Άτλας, Αν Σόφι Σίντεν. Εισαγωγή: Άννα Καφέτση, διευθύντρια Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.
[lang_code] => el
[seo_url] => μαρτυριες:-μεταξυ-μυθοπλασιας-και-πραγματικοτητας-206301
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 6362
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1041372000
[first_publish_date] => 1041372000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_105506/105506.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/11/b105506.jpg
[isbn] => 978-960-8349-02-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 263
[weight] => 791
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 20.39
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1246431600
)
[1] => Array
(
[title_id] => 138299
[title] => Εικαστικό πανόραμα στην Ελλάδα 3: Και τώρα;
[subtitle] =>
[parallel_title] => Visual Arts in Greece 3: And Now?
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Και τώρα; "Εικαστικό Πανόραμα στην Ελλάδα 2008". Η συγκεκριμένη έκθεση προβάλλει τις καλύτερες στιγμές της εκθεσιακής χρονιάς που ολοκληρώθηκε. Μερικά από τα κριτήρια που έθεσα ως προς τις επιλογές μου ήταν το γεγονός ότι ήθελα να με καθοδηγήσουν πρωτίστως τα έργα. Κατόπιν με ενδιέφερε τόσο το διεθνές προφίλ της σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα μέσα από παρουσιάσεις έργων ξένων καλλιτεχνών όσο και η συμμετοχή Ελλήνων καλλιτεχνών στο εξωτερικό τόσο σε γκαλερί όσο και σε διεθνείς εκθέσεις. Και βέβαια η σύγχρονη σκηνή έτσι όπως διαμορφώνεται στη χώρα μας. Θα ήταν άδικο να μιλήσουμε στην έκθεση αυτή για γενιές, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι καλλιτέχνες ανήκουν εκεί γύρω στην δεκαετία των σαραντάρηδων.
Από τις επιλογές μου φαίνεται πως η σύγχρονη σκηνή, παίρνοντας ως βάση το χρονικό πλαίσιο που έθετε ο προβληματισμός της έκθεσης, δίνει μεγάλη έμφαση στη φωτογραφία ξεπερνώντας τους ανασταλτικούς παράγοντες του παρελθόντος. Ακόμη το σχέδιο μοιάζει να αυτονομείται και να λαμβάνει μια σημαντική θέση ως εικαστική έκφραση. Στην έκθεση συμπεριλαμβάνεται ένας σημαντικός αριθμός έργων σε βίντεο, τάση που είδαμε να διαφαίνεται και στην Μπιενάλε της Αθήνας. Η γλυπτική αν και εμφανίζεται με διακριτικό τρόπο, εν τούτοις φέρει όπα τα ανανεωτικά στοιχεία που την καθορίζουν ευρηματικά σύγχρονη. Τέλος υπάρχουν μια σειρά από εγκαταστάσεις πολυμέσων απλά και μέσα καταγραφής εφήμερων δράσεων. Στόχος αυτού του πολιτιστικού εκλεκτισμού είναι να αναδείξει πολύπλευρους τρόπους έκφρασης, οι οποίοι διευρύνουν τον ορισμό της τέχνης.
(από την εισαγωγή, Χριστίνα Πετρηνού)
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, μεταξύ 17 Δεκεμβρίου 2008 - 22 Φεβρουαρίου 2009. Χαιρετισμοί: Μιχάλης Λιάπης, Υπουργός Πολιτισμού, Μαρία Τσαντόνογλου, διευθύντρια Κ.Μ.Σ.Τ. Εισαγωγή: Χριστίνα Πετρηνού, ιστορικός τέχνης, επιμελήτρια.
[lang_code] => el
[seo_url] => εικαστικο-πανοραμα-στην-ελλαδα-3:-και-τωρα;-271667
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 7014
[writter_id] => 62712
[area_id] => 74
[publish_date] => 1228082400
[first_publish_date] => 1228082400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_138299/138299.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b138299.jpg
[isbn] => 978-960-89534-8-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 155
[weight] => 498
[dimensions] => 24x16
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 25.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1357283756
)
[2] => Array
(
[title_id] => 145489
[title] => Intothepill Vol. 01: Greek Contemporary Video Art
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το intothepill είναι μια καλλιτεχνική πλατφόρμα που δραστηριοποιείται με σκοπό την ανάπτυξη ενός κοινού τόπου ανταλλαγής και συνεργασίας, τη δημιουργία δικτύων, την έρευνα και τον πειραματισμό με καλλιτέχνες που ασχολούνται με τα νέα μέσα. Την βασική ερευνητική ομάδα του intothepill αποτελούν οι Γιάννης Ισιδώρου, Λίνα Θεοδώρου, Γιάννης Γρηγοριάδης και Κατερίνα Ηλιοπούλου. Λειτουργεί από τις αρχές του 2006 και εκδίδει ψηφιακά τεύχη στο Internet (www.intothepill.net) με έργα βίντεο Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. Έχει συμμετάσχει σε εκθέσεις σε γκαλερί, μουσεία, video-festival και ανεξάρτητους χώρους τέχνης.
Ο παρών τόμος, που εκδίθηκε με αφορμή το "Synch Festival" που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων από 12 έως 14 Ιουνίου 2009, περιλαμβάνει συνοπτική παρουσίαση των εννέα πρώτων ηλεκτρονικών τευχών του intothepill, των πρότζεκτ "Karaoke Poetry Bar" (2007) και "Kafeneon Project Space: Νεοτερικότητα και Πλήξη" (2008) και το πορτρέτο 27 καλλιτεχνών.
[contents] =>
[notes] => Έκδοση με αφορμή το "Synch Festival" που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων από 12 έως 14 Ιουνίου 2009.
[lang_code] => el
[seo_url] => intothepill-vol.-01:-greek-contemporary-video-art-285603
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 242
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1243803600
[first_publish_date] => 1243803600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_145489/145489.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/15/b145489.jpg
[isbn] => 978-960-6654-93-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 143
[weight] => 419
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.99
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1342601649
)
)
)
[2] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 167171
[title] => Παγκόσμια τοπία
[subtitle] => Εικαστική πορεία προς τις Πρέσπες 2009
[parallel_title] => Global Landscapes
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο συλλογικός αυτός τόμος είναι προϊόν της ερευνητικής εικαστικής δράσης "Εικαστική Πορεία προς τις Πρέσπες" του 2009, εκδήλωση που διοργανώνει σε ετήσια βάση το 1ο Εργαστήριο Ζωγραφικής του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας. Η "Εικαστική Πορεία προς τις Πρέσπες" ξεκίνησε το 2007 με σκοπό τη διερεύνηση του τοπίου, του πολιτισμού, της ιστορικής και πολιτικής διάστασης της περιοχής των Πρεσπών. Η δομή και το σκεπτικό αποφασίζεται κάθε χρόνο από συγκεκριμένη επιστημονική επιτροπή πανεπιστημιακών από το χώρο των τεχνών και των ανθρωπιστικών επιστημών. Στη διοργάνωση συμμετέχουν προσκεκλημένοι καλλιτέχνες και θεωρητικοί καθώς και φοιτητές καλλιτεχνικών σχολών που καλούνται αντίστοιχα να δημιουργήσουν έργα πάνω στην επιλεγμένη θεματική ή να την προσεγγίσουν θεωρητικά.
Η "Εικαστική Πορεία προς τις Πρέσπες" του 2009 είχε ως επιστημονική επιτροπή τους Γιάννη Ζιώγα (τμ. Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Πηνελόπη Πετσίνη (τμ. Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πανεπιστήμιο Πατρών) και Νίκο Παναγιωτόπουλο (τμ. Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών, ΤΕΙ Αθήνας) και ως προσκεκλημένο καλλιτεχνικό συντονιστή τον καλλιτέχνη και θεωρητικό Mark Durden (Art and Design, University of Wales, Newport). Στηρίχθηκε, δε, πάνω σε δύο άξονες: τη θεματική των Παγκόσμιων Τοπίων (Global Landscapes), η οποία προτάθηκε από τον καλλιτεχνικό συντονιστή, και τη μεθοδολογική προσέγγιση της Κριτικής Πρακτικής (Critical Practice) η οποία επιλέχθηκε από την επιστημονική επιτροπή που έχει και την επιμέλεια αυτής της έκδοσης.
Στο πλαίσιο της δράσης, διατυπώθηκαν μια σειρά από θεωρητικές προσεγγίσεις πάνω στο θέμα της σύγχρονης αντιμετώπισης του τοπίου, ενώ μια ομάδα καλλιτεχνών καθώς και φοιτητές του τμήματος Εφαρμοσμένων Τεχνών και απόφοιτοι του τμήματος Φωτογραφίας κλήθηκαν να δημιουργήσουν επιτόπια ατομικά ή συλλογικά έργα. Τα αποτελέσματα αυτών των προσεγγίσεων παρουσιάζονται εδώ σε δύο ενότητες: μία που αφορά το θεωρητικό κομμάτι και μία το εικαστικό.
Περιλαμβάνονται οι ενότητες:
Πρόλογος των επιμελητών
Ι.Θεωρητικές προσεγγίσεις
- Mark Durden, Εισαγωγή
- Γιάννης Ζιώγας, "Καλλιτεχνοσύνη και εμπειρία"
- Πηνελόπη Πετσίνη, "Κριτική πρακτική"
- Γιώργης Γερόλυμπος, "Terza Natura: διαμορφώνοντας μια προσωπική προσέγγιση"
- Νίκος Παναγιωτόπουλος, "Τοπίο και ηγεμονικές αναπαραστάσεις"
- Πηνελόπη Πέτσινη, "Existential Exposures"
- Δήμητρα Ερμείδου, "Μελετώντας το τοπίο της καταναλωτικής οπτικής"
II. Εικαστικές προσεγγίσεις
- Πάνος Κοκκινιάς, "Σωτηρία"
- Γιώργης Γερόλυμπος, "Θωρακισμένο γήπεδο"
- Νίκος Παναγιωτόπουλος - Πηνελόπη Πετσίνη, "Επιτύμβια"
- Γιάννης Ζιώγας, "Αλφαβητάρι"
- Γιώργος Μάκκας, "Πορτρέτα"
- Δήμητρα Ερμείδου, "Plan B"
- Κώστας Βενιζέλος, "Παρεμβολές"
IN SITU: Τα έργα των φοιτητών
Γιάννης Σταθάτος, Επίμετρο
Συμμετέχοντες φοιτητές
Λεωνίδας Γκέλος, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ρένα Γρηγοριάδη, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Χριστίνα Ζυγούρη, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Heike Kumer, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τάσος Λεονόγλου, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Φώτης Μηλιώνης, απόφοιτος, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών, ΤΕΙ Αθήνας
Δημήτρης Μουζακίτης, απόφοιτος, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών, ΤΕΙ Αθήνας
Δήμος Μαυρογιαννίδης, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Γκίβι Μιχαηλίδης, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Μαρία Παπαλεξίου, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Κατερίνα Τζόβα, απόφοιτη, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών, ΤΕΙ Αθήνας
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: καθηγητής Ιωάννης Μανωλόπουλος, πρόεδρος ΔΕ Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, καθηγητής Μιλιτιάδης Παπανικολάου, πρόεδρος τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών. Εισαγωγή των επιμελητών. Επίμετρο: Γιάννης Σταθάτος, "Άνθρωπος και τοπίο".
[lang_code] => el
[seo_url] => παγκοσμια-τοπια-328687
[deleted] => 0
[category_id] => 26
[publisher_id] => 448
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1304197200
[first_publish_date] => 1304197200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_167171/167171.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b167171.jpg
[isbn] => 978-960-322-424-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 143
[weight] => 403
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.90
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1349351969
)
[1] => Array
(
[title_id] => 184723
[title] => Το διαρκές 1917
[subtitle] => Αφιέρωμα του REDNotebook στην Οκτωβριανή Επανάσταση
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Μπορεί να ηττήθηκε, να συκοφαντήθηκε, να μετατράπηκε γρήγορα στο αντίθετό της. Πριν όμως γίνουν αυτά, η Οκτωβριανή Επανάσταση συνέβη - προς απογοήτευση των προπαγανδιστών του αιώνιου, "αυτονόητου" καπιταλισμού. Έναν αιώνα περίπου μετά, τόσο η καπιταλιστική κρίση και τα τέρατα που γεννά, όσο και ο νέος δημοκρατικός και κομμουνιστικός πειραματισμός σε κάθε γωνιά της γης, μαρτυρούν ότι το 1917 παραμένει μια διαρκής πηγή έμπνευσης, μια αναπόφευκτη αναφορά για όσους σκέφτονται και δρουν στο πλαίσιο των κινημάτων για την ισότητα, την ελευθερία και την παγκόσμια κοινωνική δικαιοσύνη. Αυτός ήταν ο λόγος που το Red Notebook επιχείρησε να "ξαναδιαβάσει" τον Οκτώβριο του 1917 -κι αυτός είναι ο λόγος για το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => το-διαρκες-1917-363595
[deleted] => 0
[category_id] => 9
[publisher_id] => 7100
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1354312800
[first_publish_date] => 1354312800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_184723/184723.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b184723.jpg
[isbn] => 978-960-6750-71-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 227
[weight] => 273
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1355847137
)
[2] => Array
(
[title_id] => 198690
[title] => Χωρίς δικό μου όχημα I-V
[subtitle] => Athens - Varanasi - Bangkok
[parallel_title] => Without My Own Vehicle I-V: Athens - Varanasi - Bangkok
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο κατάλογος περιλαμβάνει της ενότητες:
- Άννα Καφέτση, Πρόλογος
- Δάφνη Βιτάλη, "Αναζητώντας τον Εαυτό στη συνάντηση με το Άλλο"
- Λίνα Θεοδώρου, "Αναγνώστρια/Θεατής"
- Κατερίνα Γρέγου, "Κάρτες από το Βαρανάσι, 2009"
- Κλάους Κέρτες, "Στη λεωφόρο της κατανόησης"
- Μέρος πρώτο: "Χωρίς δικό μου όχημα Ι: Αθήνα-Βαρανάσι" (κείμενα από κάρτες, έργα)
- Μέρος δεύτερο: "Χωρίς δικό μου όχημα ΙΙ: Βαρανάσι-Όκλαντ" (κείμενα από κάρτες, έργα)
- Μέρος τρίτο: "Χωρίς δικό μου όχημα ΙΙΙ: Αθήνα" (κείμενα από κάρτες, έργα)
- Μέρος τέταρτο: "Χωρίς δικό μου όχημα ΙV: Ένας χρόνος στο Βαρανάσι" (κείμενα από κάρτες, έργα)
- Μέρος πέμπτο: "Χωρίς δικό μου όχημα V: Ένας χρόνος στη Μπανγκόκ (σε έξι μήνες)" (κείμενα από κάρτες, έργα)
- Κατάλογος εκτιθέμενων έργων
- Βιογραφικό του καλλιτέχνη
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο κτίριο του Ωδείου Αθηνών, μεταξύ 31.10.2012-13.1.2013, σε επιμέλεια Δάφνης Βιτάλη. Πρόλογος: Άννα Καφέτση, διευθύντρια ΕΜΣΤ.
[lang_code] => el
[seo_url] => χωρις-δικο-μου-οχημα-i-v-391401
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 6362
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1349038800
[first_publish_date] => 1349038800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_198690/198690.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/20/b198690.jpg
[isbn] => 978-960-8349-67-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 128
[weight] => 380
[dimensions] => 22x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 25.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1442836886
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Θεοδώρου, Λίνα
Η Λίνα Θεοδώρου γεννήθηκε το 1970. Σπούδασε στην Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών, στα ΤΕΙ Αθηνών (1989-1993), στην ΑΣΚΤ (1994-1999) και στη Σχολή Καλών Τεχνών της Χάγης (1998). Έχει πάρει μέρος στις Μπιενάλε Τιράνων (2001), Κωνσταντινούπολης (2003), Limerick, Ιρλανδίας (2006) και στη Μπιενάλε της Βενετίας (2008).
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.