Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 138871
[title] => Συζητήσεις για τον λόγο στο Αιγινήτειο
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Συνάψεις· Ι
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Στον τόμο αυτό συνυπάρχουν κείμενα μουσικών, γλωσσολόγων, συγγραφέων, μαθηματικών, ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, φυσιολόγων και γιατρών που πραγματεύτηκαν τον λόγο από τη σκοπιά της τέχνης ή της επιστήμης τους. Οι Συναντήσεις έδωσαν βήμα στις διαφορετικές προσεγγίσεις τους, στοχεύοντας στην ανάπτυξη ενός διαλόγου ανάμεσα σε γνωστικά πεδία που παραμένουν στεγανά και επιχειρώντας να συμβάλουν στην καθιέρωση μιας κοινής γλώσσας, μιας κοινής ορολογίας, που θα επιτρέψει στις επιστήμες του λόγου να κατανοήσουν η μια την άλλη και να συνομιλήσουν σε βάθος για το αντικείμενό τους.
Η επιθυμία να διατηρηθούν τα ίχνη αυτών των συζητήσεων, μιας διαδοχής από έπεα πτερόεντα, οδήγησε στην καταγραφή τους στον ανά χείρας τόμο που, όπως και οι αντίστοιχες ομιλίες, εντάσσονται στις δραστηριότητες της Νευροψυχολογικής Μονάδας της Νευρολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά το έτος 2007-2008.
Περιέχονται τα κεφάλαια:
- Ιστορία της γλωσσολογίας - Ιστορία της αφασιολογίας
- Επικοινωνία και γλώσσα
- Γλωσσολογική και νευρογλωσσική προσέγγιση του λόγου
- Γλωσσική ανάπτυξη - Ψυχική ανάπτυξη
- Αμφισημία στον λόγο των σχιζοφρενών
- Γλώσσα και συναίσθημα - Γλώσσα χωρίς συναίσθημα
- Η ανάγνωση
- Ο μηχανισμός της άρθρωσης. Φωνητική παραγωγή
- Δομή της γλώσσας: Η σύνθεση των λέξεων
- Λόγος και χρώμα
- Μιχαήλ Μητσάκης: Ψυχοπαθολογική, φιλολογική και νευρογλωσσική προσέγγιση
- Περιοχή Broca - Αφασία Broca
- Λόγος και μουσική
- Λόγος, μαθηματικά, εγκέφαλος
- Λειτουργική απεικόνιση του λόγου
- Λόγος του θεάτρου, λόγος του κινηματογράφου
- Λόγος και συνείδηση
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => συζητησεις-για-τον-λογο-στο-αιγινητειο-272807
[deleted] => 0
[category_id] => 21
[publisher_id] => 7714
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1228082400
[first_publish_date] => 1228082400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_138871/138871.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b138871.jpg
[isbn] => 978-960-6723-08-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 534
[weight] => 1126
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 30.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1308555629
)
[1] => Array
(
[title_id] => 158837
[title] => Ορθογραφία
[subtitle] => Μάθηση και διαταραχές
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ψυχολογία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται μια νηφάλια, επιστημονική μελέτη της ορθογραφικής δεξιότητας από τη σκοπιά της εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Τα κεφάλαια έχουν γραφτεί από εξειδικευμένους ερευνητές με εμπειρία στη μελέτη της ορθογραφημένης γραφής και γνώση της σύγχρονης βιβλιογραφίας. Παρουσιάζουν πειραματικά δεδομένα και θεωρητικές υποθέσεις για τους μηχανισμούς και τις διεργασίες που υποστηρίζουν την κατάκτηση της ορθογραφικής δεξιότητας, επιχειρώντας να συνθέσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η οργάνωση του βιβλίου καλύπτει με συστηματικό τρόπο το ευρύτερο δυνατό φάσμα επιμέρους ζητημάτων, περιλαμβάνοντας τις ακόλουθες ενότητες:
- Αναγνωστική δεξιότητα και ορθογραφία
- Ορθογραφική ανάπτυξη και μεταγλωσσικές δεξιότητες
- Ανάπτυξη της ορθογραφημένης γραφής
- Ορθογραφικά λάθη
- Διαταραχές της ορθογραφημένης γραφής
- Αναγνωστικές διαταραχές και ορθογραφική δεξιότητα
- Μέθοδοι αξιολόγησης της ορθογραφικής δεξιότητας
- Μέθοδοι διδασκαλίας της ορθογραφικής δεξιότητας.
Επίσης συμπεριλαμβάνει μια σειρά από εργαλεία για τον εκπαιδευτικό της τάξης:
- Τεστ ορθογραφικής δεξιότητας
- Σύστημα ταξινόμησης και καταμέτρησης ορθογραφικών λαθών
- Κατάλογος συχνότερων λέξεων από τα σχολικά βιβλία της Γλώσσας
- Κατάλογος οικογενειών των συχνών λέξεων
- Διδακτικές τεχνικές και ειδικές δραστηριότητες
- Ανάλυση του ελληνικού ορθογραφικού συστήματος.
"Το βιβλίο καλύπτει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και συνδράμει σε τρία επίπεδα. Σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από την κριτική παρουσίαση όλων των ερμηνευτικών προσεγγίσεων στην ορθογραφία, δίνει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε ένα εύρος θεωρητικών μοντέλων. Σε ερευνητικό επίπεδο, συγκεντρώνει στοιχεία από τη σύγχρονη διεθνή έρευνα αλλά κυρίως παρουσιάζει το σύνολο της υπάρχουσας ελληνικής ερευνητικής δραστηριότητας για την ορθογραφία. Τέλος, στο επίπεδο της διδακτικής πράξης, μέσα από τη συνθετική και κριτική αξιοποίηση των ευρημάτων της σύγχρονης μελέτης, οι συγγραφείς αποπειρώνται να τροποποιήσουν συστηματικά παγιωμένες αντιλήψεις για την ορθογραφία και τις διδακτικές πρακτικές."
Σουζάνα Παντελιάδου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής - Μαθησιακών Δυσκολιών
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ορθογραφια-312099
[deleted] => 0
[category_id] => 17
[publisher_id] => 205
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1285880400
[first_publish_date] => 1285880400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_158837/158837.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/16/b158837.jpg
[isbn] => 978-960-01-1389-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 566
[weight] => 956
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 36.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1342424997
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Επιμέλεια
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 215218
[title] => Δυσφαγία
[subtitle] => Κλινική αντιμετώπιση σε ενήλικες και παιδιά
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Από τη διάγνωση στη θεραπεία, αυτό το φιλικό προς τον αναγνώστη βιβλίο αποτελεί απαραίτητο έργο πάνω στη δυσφαγία.
Η ολοκληρωμένη κάλυψη του θέματος της δυσφαγίας σάς βοηθά να παρέχετε την πιο αποτελεσματική φροντίδα για τους ασθενείς όλων των ηλικιών. Ξεκινώντας με την ορολογία, την αποσαφήνιση των εννοιών και την ανατομία και τη φυσιολογία της κανονικής κατάποσης, η διαπραγμάτευση του θέματος κινείται σε πιο λεπτομερή πληροφόρηση πάνω στις ποικίλες μορφές της διαταραγμένης κατάποσης.
Το βιβλίο "Δυσφαγία", επίσης, περιλαμβάνει τα τελευταία κριτήρια αξιολόγησης και τις διαδικασίες της κλινικής εκτίμησης. Το περιεχόμενο πάνω στη διατροφή και στον θηλασμό, στα ηθικά ζητήματα και στην πρακτική που βασίζεται σε αποδεδειγμένα στοιχεία σάς προετοιμάζει για να επιτύχετε τον στόχο σας πάνω σε αυτό το πεδίο.
Παρουσιάζει τη γνώση σε όλα τα πεδία της δυσφαγίας με μια μεγάλη ποικιλία από εύχρηστα χαρακτηριστικά:
Η πλήρης κάλυψη της διάγνωσης, της κλινικής εκτίμησης, των ελέγχων, των διαδικασιών, των παιδιατρικών θεμάτων και της σπουδαιότητας της δυσφαγίας στην παθολογία του λόγου και της ομιλίας καθιστά αυτό το βιβλίο ουσιώδες και περιεκτικό.
Φιλικά εργαλεία προς τον αναγνώστη περιλαμβάνουν το διάγραμμα του κεφαλαίου, τους μαθησιακούς στόχους, την καταγραφή περιστατικών και τις περιλήψεις των κεφαλαίων που σας βοηθούν να κατανοήσετε το αντικείμενο και να έχετε το γνωστικό υπόβαθρο για περαιτέρω μελέτη.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => δυσφαγια-424389
[deleted] => 0
[category_id] => 21
[publisher_id] => 6765
[writter_id] => 116414
[area_id] => 1
[publish_date] => 1356991200
[first_publish_date] => 1356991200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_215218/215218.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/22/b215218.jpg
[isbn] => 978-960-394-927-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 360
[weight] =>
[dimensions] => 28x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 45.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1485178856
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Παπαθανασίου, Ηλίας
Ο Ηλίας Παπαθανασίου είναι επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Πάτρας και Επιστημονικός Συνεργάτης της Πανεπιστημιακής ΩΡΛ Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, του τμήματος Φυσικοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης και του τμήματος Λογοθεραπείας του University College London. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις επιστήμες της υγείας στο St. George's Hospital Medical School και διδακτορικό στο Institute of Neurology, University of London. Είναι μέλος της επιστημονικής επιτροπής των περιοδικών "Aphasiology", "Folia Phoniatrica et Logopedica", και "Communication Disorders Quarterly". Το 2008 το Royal College of Speech and Language Therapists του απένειμε τον τίτλο του Fellow.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.