Βιβλίο
Συλλογικό έργο
Μανώλης Μπαμπούσης
Ντανιέλα Παλατσόλι
Φρανσουά Σουλάζ
Μετάφραση: Τιτίκα Δημητρούλια
Μετάφραση: Χρύσα Κακατσάκη
Μετάφραση: Τιτίκα-Μαρία Σαράτση
Μετάφραση: Andrea Gilbert
Μετάφραση: Stephen Wright
Επιμέλεια: Λητώ Τσεκούρα
Φωτογράφος: Μανώλης Μπαμπούσης
Αθήνα
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
2003
σ. 157
Σχήμα: 29χ24
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-87329-7-1
Σημειώσεις: Πρόλογος: Άννα Καφέτση, Διευθύντρια του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Ο κατάλογος εκδόθηκε με την ευκαιρία της έκθεσης: "Μανώλης Μπαμπούσης: Φωτογραφικά έργα 1973-2003" που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης από 4 Μαρτίου έως 30 Απριλίου 2003.
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.39€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 29-03-2006)
Μανώλης Μπαμπούσης
Φωτογραφικά έργα 1973-2003
Manolis Baboussis: Photographic Works 1973-2003
Φωτογραφικά έργα 1973-2003
Manolis Baboussis: Photographic Works 1973-2003
Συλλογικό έργο
Μανώλης Μπαμπούσης
Ντανιέλα Παλατσόλι
Φρανσουά Σουλάζ
Μετάφραση: Τιτίκα Δημητρούλια
Μετάφραση: Χρύσα Κακατσάκη
Μετάφραση: Τιτίκα-Μαρία Σαράτση
Μετάφραση: Andrea Gilbert
Μετάφραση: Stephen Wright
Επιμέλεια: Λητώ Τσεκούρα
Φωτογράφος: Μανώλης Μπαμπούσης
Αθήνα
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
2003
σ. 157
Σχήμα: 29χ24
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-87329-7-1
Σημειώσεις: Πρόλογος: Άννα Καφέτση, Διευθύντρια του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Ο κατάλογος εκδόθηκε με την ευκαιρία της έκθεσης: "Μανώλης Μπαμπούσης: Φωτογραφικά έργα 1973-2003" που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης από 4 Μαρτίου έως 30 Απριλίου 2003.
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.39€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 29-03-2006)
Περίληψη:
Μέσα από μια νέα σκηνοθεσία, ο καλλιτέχνης επέλεξε να στήσει μια έκθεση όπου συναντώνται και αντιπαρατίθενται παλαιά με νέα έργα, έγχρωμες εικόνες με ασπρόμαυρες, αλλά και διαφορετικές θεματικές: "η πανταχού παρούσα θεματική του εσωτερικού και του εξωτερικού χώρου, η θεματική των τοπίων τα οποία υποδηλώνουν συχνά την ανθρώπινη επέμβαση, τον ορθολογισμό και την κυριαρχία. Η θεματική του κόσμου των πραγμάτων και των μηχανών, των τεχνολογικών αυτοματισμών και της αποστασιοποιημένης θεώρησης των καθημερινών πράξεων, του ελέγχου και της επιτήρησης, η θεματική της οθόνης -μεταφορά της φωτογραφίας και του λευκού μουσαμά- στα Μηχανήματα, η θεματική της συνεύρεσης, της δύναμης, της βίας και της ομορφιάς στα κύματα, η θεματική των γερατειών" (Φρανσουά Σουλάζ, από τον κατάλογο της έκθεσης). Συνυπάρχουν και αντιπαρατίθενται ο λυρισμός και η ωμότητα, η απειλή, η απώθηση και η έλξη, η ορμή, η βία και η ομορφιά.
Δημιουργώντας νέες σχέσεις ανάμεσα στα έργα, από τις οποίες αναδύονται νέες σημασίες, η έκθεση υπογραμμίζει την απουσία-παρουσία, το αδιέξοδο, τον λαβύρινθο, τον εγκλωβισμό, τα εμπόδια στο βλέμμα, τον έλεγχο της πρόσβασης, την ενατένιση, την αναμονή και το θέαμα, τα αρχεία, την ανωνυμία, την ομοιομορφία, τη μοναχικότητα και το θάνατο.
Μέσα από μια νέα σκηνοθεσία, ο καλλιτέχνης επέλεξε να στήσει μια έκθεση όπου συναντώνται και αντιπαρατίθενται παλαιά με νέα έργα, έγχρωμες εικόνες με ασπρόμαυρες, αλλά και διαφορετικές θεματικές: "η πανταχού παρούσα θεματική του εσωτερικού και του εξωτερικού χώρου, η θεματική των τοπίων τα οποία υποδηλώνουν συχνά την ανθρώπινη επέμβαση, τον ορθολογισμό και την κυριαρχία. Η θεματική του κόσμου των πραγμάτων και των μηχανών, των τεχνολογικών αυτοματισμών και της αποστασιοποιημένης θεώρησης των καθημερινών πράξεων, του ελέγχου και της επιτήρησης, η θεματική της οθόνης -μεταφορά της φωτογραφίας και του λευκού μουσαμά- στα Μηχανήματα, η θεματική της συνεύρεσης, της δύναμης, της βίας και της ομορφιάς στα κύματα, η θεματική των γερατειών" (Φρανσουά Σουλάζ, από τον κατάλογο της έκθεσης). Συνυπάρχουν και αντιπαρατίθενται ο λυρισμός και η ωμότητα, η απειλή, η απώθηση και η έλξη, η ορμή, η βία και η ομορφιά.
Δημιουργώντας νέες σχέσεις ανάμεσα στα έργα, από τις οποίες αναδύονται νέες σημασίες, η έκθεση υπογραμμίζει την απουσία-παρουσία, το αδιέξοδο, τον λαβύρινθο, τον εγκλωβισμό, τα εμπόδια στο βλέμμα, τον έλεγχο της πρόσβασης, την ενατένιση, την αναμονή και το θέαμα, τα αρχεία, την ανωνυμία, την ομοιομορφία, τη μοναχικότητα και το θάνατο.