Βιβλίο
Kenji Mizoguchi
Κέντζι Μιζογκούτσι

Συλλογικό έργο
Κέντζι Μιζογκούτσι
Μιχάλης Δημόπουλος
Γιάννης Βασιλειάδης
Νίκος Σαββάτης
Jean Luc Godard
Jean Douchet
Pascal Bonitzer
Andrew Dudley
Ταντάο Σατό
Jacques Aumont
David Bordwell
Χασούμι Τσουνέο
Χατζίμε Τακιζάουα
Γιοσικάτα Γιόντα
Μπάμπης Ακτσόγλου
Antonio Santos
Jacques Lourcelles
Joël Magny
Jean - Marc Lalanne
Jacques Rivette
Ταντάσι Ιιτζίμα
Noël Burch
Alain Bergala
Hubert Niogret
Luc Mullet
Daniel Serceau
Freda Freiburg
Gilles Colpart
Max Tessier
Eric Rohmer
Philippe Demonsablon
Legrand Gerard
Yann Tobin
Μικίρο Κάτο
Jean Domarchi
Αχιλλέας Κυριακίδης
Γιοϊτσι Ουμεμότο
Μετάφραση: Μπάμπης Ακτσόγλου
Μετάφραση: Τιτίκα Δημητρούλια
Μετάφραση: Μιχάλης Δημόπουλος
Μετάφραση: Έφη Καλλιφατίδη
Μετάφραση: Μαρία Κελέση
Μετάφραση: Δημήτρης Κερκινός
Μετάφραση: Χρήστος Κουτούλας
Μετάφραση: Μάριος Μωυσίδης
Μετάφραση: Στέλλα Νικολαΐδου
Μετάφραση: Χρυσάνθη Παπαλά
Μετάφραση: Μυρτώ Ρηγοπούλου
Μετάφραση: Ινώ Ρόζου
Μετάφραση: Κατερίνα Τζωρίδου
Επιμέλεια: Μπάμπης Ακτσόγλου
Επιμέλεια: Μιχάλης Δημόπουλος
Θεσσαλονίκη
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Αριθμός Έκδοσης: 1
2000
σ. 174
Σχήμα: 26χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-86572-0-5
Γλώσσα πρωτοτύπου: γαλλικά
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.14€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε με την ευκαιρία της αναδρομής στο έργο του Κέντζι Μιζογκούτσι, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από 14 έως 20 Ιανουαρίου 2000, στον κινηματογράφο "Ολύμπιον-Παύλος Ζάννας", και στην Αθήνα, από 22 έως 28 Ιανουαρίου 2000, στον κινηματογράφο "Παλλάς".

Αναλυτικά περιέχονται τα κείμενα:
- Μιχάλης Δημόπουλος, "Μιζογκούτσι, ο δάσκαλος"
- Γιάννης Βασιλειάδης, "Η αληθινή οθόνη των ονείρων"
- Νίκος Σαββάτης, "Ο μύθος του μεγαλύτερου σκηνοθέτη"
- Jean Luc Godard, "Ήταν ο μεγαλύτερος ιάπωνας σκηνοθέτης"
- Jean Douchet, "Η αντανάκλαση της επιθυμίας"
- Pascal Bonitzer, "Βία και πλευρικότητα"
- Andrew Dudley, "Κέντζι Μιζογκούτσι: το πάθος της ταύτισης"
- Ταντάο Σατό, "Ιαπωνική παράδοση και μοντερνισμός στο έργο του Κέντζι Μιζογκούτσι"
- Jacques Aumont, "Να μάθουμε μιζογκουτσικά"
- David Bordwell, "Ο Μιζογκούτσι και η εξέλιξη της κινηματογραφικής γλώσσας"
- Χασούμι Τσουνέο, "Ο σκηνοθέτης δεν παύει ποτέ να είναι νέος"
- Χατζίμε Τακιζάουα, "Η σκηνοθεσία είναι ο άνθρωπος"
- Γιοσικάτα Γιόντα, "Αναμνήσεις από το Ουγκέτσου μονογκατάρι"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Πατρίδα": Κριτική του Μπάμπη Ακτσόγλου"
- Antonio Santos, ""Το μαγικό νερό": Μια ιστορία του νερού"
- Jacques Lourcelles, ""Ο ξεπεσμός της Οσέν": Η γυναίκα, βάση του σύμπαντος"
- Joel Magny, ""Ο ξεπεσμός της Οσέν": Ένα μεγάλο μελόδραμα"
- Jean - Marc Lalanne, ""Οι παπαρούνες": Η επώδυνη εφαρμογή του Νόμου"
- Jacques Rivette, ""Η ελεγεία της Οσάκα": Μια αισθητική αποθέωση της διάρκειας"
- Ταντάσι Ιιτζίμα, ""Η ελεγεία της Οσάκα": Μια ταινία για την Οσάκα"
- Noel Burch, ""Οι αδελφές της Γκιόν": Μοντάζ την ώρα της λήψης"
- Alain Bergala, ""Η ιστορία του τελευταίου χρυσάνθεμου": Ιαπωνία: Παραδόσεις - Παρακάμψεις"
- Κέντζι Μιζογκούτσι, ""Η εκδίκηση των 47 Ρόνιν": Η θεμελιακή μου στάση απέναντι στους 47 ρόνιν"
- Hubert Niogret, ""Η εκδίκηση των 47 Ρόνιν": Η χρήση του εκτός πεδίου και του μονοπλάνου στους 47 ρόνιν"
- Jacques Lourcelles, ""Ο θρύλος του Μουσάσι Μιγιαμότο": Μια μυθική φυσιογνωμία"
- Mark Le Fanu, ""Η νίκη των γυναικών": Κριτική του Mark Le Fanu"
- Hubert Niogret, ""Ο Ουταμάρο και οι πέντε γυναίκες του": Κριτική του Hubert Niogret"
- Jacques Lourcelles, ""Το πάθος της ηθοποιού Σουμάκο": Η θρησκεία της τέχνης"
- Luc Mullet, ""Γυναίκες της νύχτας": Ένα φιλμ-νουάρ"
- Daniel Serceau, ""Γυναίκες της νύχτας": Πορνεία στα ερείπια της Οσάκα"
- Jacques Lourcelles, ""Ερωτική φλόγα": Φεμινιστικό δίπτυχο"
- Freda Freiburg, ""Ερωτική φλόγα": Κριτική του Freda Freiburg"
- Gilles Colpart, ""Η μοίρα της κυρίaς Γιούκι": Κριτική του Gilles Colpart"
- Alain Masson, ""Η δεσποινίς Όγιου": Κλασική τέχνη"
- Gilles Colpart, ""Η κυρά του Μουσασίνο": Κριτική του Gilles Colpart"
- Max Tessier, ""Η ζωή της Οχάρου": Μια διαρκής πρόκληση της τέχνης πάνω στην πραγματικότητα"
- Eric Rohmer, ""Ουγκέτσου Μονογκατάρι": Το αριστούργημα του Μιζογκούτσι"
- Philippe Demonsablon, ""Ουγκέτσου Μονογκατάρι": Το μεγαλείο του αληθινού"
- Gerard Legrand, ""Η γιορτή στην Γκιον": Το μυστήριο Μιζογκούτσι"
- Jean Douchet, ""Ο επιστάτης Σάνσο": Η απλότητα της ολοκληρωμένης γνώσης"
- Yann Tobin, ""Ο επιστάτης Σάνσο"": Ο θόρυβος των κυμάτων"
- Μικίρο Κάτο, ""Κακόφημη γυναίκα": Φιλμ και κακιές φήμες"
- Eric Rohmer, ""Οι σταυρωμένοι εραστές": Η οικουμενικότητα της ιδιοφυΐας"
- Jean Domarchi, ""Η αυτοκράτειρα Γιανγκ Κουεϊ - Φεϊ": Με πρωταγωνιστή το χρόνο"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Ο ιερόσυλος ήρωας": Κριτική του Μπάμπη Ακτσόγλου"
- Αχιλλέας Κυριακίδης, ""Ο δρόμος της ντροπής": Mise-en-scene ή Miz-o-guchi;"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Βιογραφία": Η ζωή ενός ασώτου"
- Γιοϊτσι Ουμεμότο, "Ο Μιζογκούτσι μαχαιρώθηκε από την ερωμένη του"
- Γλωσσάριο ιαπωνικών όρων
- Ευρετήριο