Βιβλίο
Τα μοντέλα της αξιολόγησης
Θεμελιώδη κείμενα με ερμηνευτικά σχόλια

Jean - Jacques Bonniol
Michel Vial
Μετάφραση: Συλλογικό έργο
Μετάφραση: Ηλέκτρα Παπαδημητρίου
Μετάφραση: Ζωή Πολυμεροπούλου
Μετάφραση: Γιόλα Στεργίου
Επιμέλεια: Ζωή Πολυμεροπούλου
Επιμέλεια: Ηλέκτρα Παπαδημητρίου
Ευθύνη Σειράς: Βάσω Βασιλού - Παπαγεωργίου
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 435
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-212-2
Γλώσσα πρωτοτύπου: γαλλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Les modèles de l' évaluation: Textes fondateurs avec commentaires
Επιστήμες της Αγωγής
Ονομασία Υποσειράς: Διδακτική: Αναλυτικά Προγράμματα: Αξιολόγηση
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 63.90€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-07-2011)
Περίληψη:

Οι Jean-Jacques Bonniol και Michel Vial μας προτείνουν ένα έργο πλούσια τεκμηριωμένο σχετικά με την αξιολόγηση, ένα έργο αναφοράς για όσους ασχολούνται με το ανθρώπινο δυναμικό και όχι αποκλειστικά με τη διεργασία της αξιολόγησης, για όσους είναι πρόθυμοι μέσα από μια συνάντηση αξιολόγησης να αναμετρηθούν με διαφορετικές οπτικές και να εμπλουτίσουν τη θεωρητική σκευή τους με τα κατάλληλα εργαλεία. Δύο είναι οι καινοτομίες αυτού του εγχειριδίου:

Θέτοντας το ερώτημα του "μοντέλου", εγγράφει το θέμα της αξιολόγησης σε ευρύτερα επιστημονικά πεδία επιτρέποντας, αφενός, τη διατήρηση ενός επιστημολογικού αναστοχασμού και, αφετέρου, τη διάδοση των προβληματικών γύρω από την αξιολόγηση με τη βοήθεια άλλων ανάλογων προβληματικών των ανθρωπιστικών επιστημών γύρω από διαφορετικά αντικείμενα. Ο αναγνώστης μπορεί λοιπόν να προβεί σε διάφορες πολυαναφορές προσπαθώντας να κατανοήσει καλύτερα το θέμα.

Το βιβλίο αποτελεί ταυτόχρονα μια ανθολογία κειμένων και συγγραφέων ειδικών σε θέματα της αξιολόγησης. Τα κείμενα δεν παρατίθενται όμως με χρονολογική σειρά, αλλά με μια οπτική ανάδειξης του μοντέλου το οποίο αντιπροσωπεύουν. Αυτή η ταξινόμηση των μοντέλων αναδεικνύεται με έναν αναστοχασμό πάνω στη διεργασία της αναφοροποίησης, η οποία επιδρά στον αξιολογητή και "διαμορφώνει" τη σκέψη του. Είναι η πρώτη φορά που προτείνεται μια παρόμοια ομαδοποίηση η οποία, αν και δεν επιβάλλει μια διδακτική αξιολόγησης, μπορεί από μόνη της να οδηγήσει σε αξιολογικές πράξεις.

Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε όσους επιτελούν μια λειτουργία αξιολόγησης: διδάσκοντες, επιμορφωτές και στελέχη.