Βιβλίο
Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στο πλαίσιο της σχολικής μάθησης

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Μαρία Βλασσοπούλου
Επιμέλεια: Αγγελίνα Γιαννετοπούλου
Επιμέλεια: Μαρία Διαμαντή
Επιμέλεια: Λιουντμίλα Κιρπότιν
Επιμέλεια: Ειρήνη Λεβαντή
Επιμέλεια: Κατερίνα Λευθέρη
Επιμέλεια: Γιολάντα Σακελλαρίου
Αθήνα
Γρηγόρη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 549
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-333-532-0
Σημειώσεις: Εισαγωγική σημείωση: Γιώργος Καλομοίρης, πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου του Πανελληνίου Συλλόγου.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 35.67€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-02-2012)
Περίληψη:

Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΕΜΔ) αποτελούν ένα σύνθετο ζήτημα που απασχολεί εκπαιδευτικούς, κλινικούς, ερευνητές.

Στον παρόντα τόμο γίνεται μια προσπάθεια σφαιρικής προσέγγισης αυτού του ζητήματος. Αναλύεται η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στον προφορικό και στο γραπτό λόγο και οι γνωστικές και μεταγνωστικές διαστάσεις των δεξιοτήτων της ανάγνωσης και της γραφής. Αναφέρονται οι πιθανοί παράγοντες γένεσης των ΕΜΔ καθώς επίσης και οι πιθανές συνοδές διαταραχές.

Παρουσιάζεται διεξοδικά το θέμα της πρόληψης, της αξιολόγησης και της αντιμετώπισής τους καθώς επίσης και οι εφαρμογές με χρήση ηλεκτρονικού και συμβατικού υλικού. Αναφέρονται τα δεδομένα από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα την τελευταία, κυρίως, δεκαετία και διαφωτίζονται οι γλωσσικές ιδιαιτερότητες της ελληνικής γλώσσας. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι εφαρμογές των ερευνητικών δεδομένων στην εκπαιδευτική και κλινική πρακτική.