Βιβλίο
Προγράμματα δημοσίων σχέσεων
Στρατηγική και εκτέλεση

Γιώργος Παπατριανταφύλλου
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 348
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-759-7
Business Life: Σύγχρονη Βιβλιοθήκη 4
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 26.49€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 31-10-2008)
Περίληψη:

Τα προγράμματα δημοσίων σχέσεων αποτελούν παγκοσμίως ένα από τα αποτελεσματικότερα οχήματα για την επικοινωνία των οργανισμών με το ευρύτερο περιβάλλον τους και τη συνεχή προάσπιση των συμφερόντων τους. Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν τα στάδια της έρευνας, της μελέτης των στοιχείων, του στρατηγικού σχεδιασμού και της εκτέλεσης.

Ο συγγραφέας του βιβλίου, παραθέτοντας για πρώτη φορά διεθνή ερευνητικά στοιχεία σε τομείς της επικοινωνίας, διεισδύει σε βάθος στην πρακτική πλευρά των δημοσίων σχέσεων, καταθέτοντας προτάσεις και λύσεις, με τη μορφή ξεχωριστών προγραμμάτων, για την καλύτερη εφαρμογή τους.

Παρουσιάζεται βήμα προς βήμα η επιτυχής ολοκλήρωση διάφορων προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων, όπως:
- Σχέσεις με τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ,
- Διοργάνωση εκδηλώσεων,
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη,
- Πρόληψη, διαχείριση και επικοινωνιακή αντιμετώπιση των κρίσεων,
- Lobbying,
- Πολιτική επικοινωνία,
- Image making,
- Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις,
- Απευθείας επικοινωνία με το κοινό.

Ένας χρήσιμος οδηγός για την καθημερινή εφαρμογή των Δημοσίων Σχέσεων στην ελληνική πραγματικότητα.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Λεωνίδας ΣτεφάνουΑναζητώντας διεξόδουςΠεριοδικό "Διαβάζω"495Απρίλιος 2009
Γιώργος ΠαπατριανταφύλλουΠρογράμματα δημοσίων σχέσεωνΠεριοδικό "Index"27Δεκέμβριος 2008-Ιανουάριος 2009