Βιβλίο
Ζωή για κατανάλωση

Zygmunt Bauman
Μετάφραση: Γιώργος Καράμπελας
Αθήνα
Πολύτροπον
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 200
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-6840-16-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Θεωρία - Ιδέες
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 08-12-2008)
Περίληψη:

Ποιο είναι το σημαντικότερο και καλύτερα φυλασσόμενο μυστικό της σύγχρονης κοινωνίας των καταναλωτών;

Το άτομο-καταναλωτής μετασχηματίζεται σε προωθητή και ταυτοχρόνως προωθούμενο εμπόρευμα. Αγαθά και πωλητές εμπορεύματα και εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο, εκείνο της αγοράς.

Η δοκιμασία που καλούνται να περάσουν τα άτομα προκειμένου να αποκτήσουν τα κοινωνικά "βραβεία" που ορέγονται, απαιτεί τη μετάπλασή τους σε ελκυστικά προϊόντα. Οι ανθρώπινες σχέσεις αποικίζονται από κοσμοθεωρίες και συμπεριφορές που γεννιούνται στην καρδιά της αγοράς.

Στο νέο του αυτό βιβλίο, ο μεγάλος κοινωνικός στοχαστής Ζίγκμουντ Μπάουμαν, εξετάζει τον αντίκτυπο των καταναλωτικών στάσεων και προτύπων συμπεριφοράς σε ποικίλες, φαινομενικά ασύνδετες, όψεις της κοινωνικής ζωής: την πολιτική και τη δημοκρατία, τoυς κοινωνικούς διαχωρισμούς και τη διαστρωμάτωση, τις κοινότητες, τη δημιουργία ταυτότητας, την παραγωγή και χρήση της γνώσης και τις προτιμώμενες αξίες.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Γιώργος ΣιακαντάρηςΖίγκμουντ Μπάουμαν: ένας αναρχικός ανθρωπιστήςwww.bookpress.gr12/1/2017
Κώστας ΚατσουλάρηςΖιγκ ζαγκ στη βιβλιοθήκη (ΙΙ)www.bookpress.gr3/1/2013
Σωτήρης ΒανδώροςΕγώ, ένα εμπόρευμαwww.bookpress.gr26/9/2010
Πέτρος Π. ΘεοδωρίδηςΖ. Μπάουμαν: Ο κοινωνιολόγος της Ρευστής ΝεωτερικότηταςΠεριοδικό "Ένεκεν"16Απρίλιος-Μάιος 2010
Σωτήρης ΒανδώροςΑνταγωνισμός, ανασφάλεια, μοναχικότητα"Book Press"126/6/2009
Γιώργος ΣιακαντάρηςΑπό την κοινωνία των παραγωγών στην κοινωνία των καταναλωτών και των «απορριμμάτων»"Ελευθεροτυπία"/ "Βιβλιοθήκη"54227/2/2009
Σωτήρης ΒανδώροςΣτο ράφι ο καταναλωτής"Ελεύθερος Τύπος"841/2/2009
Γιάννης Ασδραχάς"Ζωή για κατανάλωση""Εξπρές"3721/12/2008