Βιβλίο
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Πώς να προσφέρετε το καλύτερο δυνατό στην εταιρεία σας και στο σκοπό της επιλογής σας: Βέλτιστες πρακτικές από τη Hewlett-Packard, την Ben & Jerry's και άλλες μεγάλες εταιρείες

Philipe Kotler
Nancy Lee
Μετάφραση: Μυρτώ Σμαραγδή
Αθήνα
Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 332
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-8386-85-3
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Corporate Social Responsibility: Doing the Most Good for Your Company and Your Cause
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 05-03-2009)
Περίληψη:

Αυτό το διαφωτιστικό και πρακτικό βιβλίο παρουσιάζει είκοσι πέντε βέλτιστες πρακτικές που συγκεντρώθηκαν με στόχο να καθοδηγήσουν τη λήψη αποφάσεων στο χώρο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Φιλοδοξεί να σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε το κέρδος των επιλεκτικών εταιρικών επενδύσεών σας, οδηγώντας σε πρακτικές που μπορούν να αποφέρουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη σε κοινωνικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό επίπεδο.

Μπορείτε να διαβάσετε προσωπικές ιστορίες στελεχών από είκοσι πέντε ηγετικές φιγούρες επιτυχημένων και κοινωνικά υπεύθυνων εταιρειών, όπως η Ben & Jerry's, η IBM, η Washington Mutual, η Johnson & Johnson, η Microsoft, η The Body Shop, η Hewlett-Packard και η American Express.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Λεωνίδας ΣτεφάνουΑναζητώντας διεξόδουςΠεριοδικό "Διαβάζω"495Απρίλιος 2009