Βιβλίο
Στρατηγικό μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων

Συλλογικό έργο
Joachim Zentes
Dirk Morschett
Hanna Schramm - Klein
Μετάφραση: Ανδρέας Σοκοδήμος
Επιμέλεια: Χριστίνα Μπουτσούκη
Αθήνα
Παπασωτηρίου
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 366
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-7182-20-3
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Strategic Retail Management
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 31.60€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 06-04-2009)
Περίληψη:

Το βιβλίο εστιάζει στη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης. Ως παραδείγματα χρησιμοποιούνται διεθνώς γνωστές εταιρείες λιανικών πωλήσεων με στόχο να διευκολυνθεί η κατανόηση των όσων περικλείει η έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων, αλλά και για την ταυτόχρονη παρουσίαση μερικών βέλτιστων εφαρμογών. Ένα σημαντικό βοήθημα τόσο για τους ακαδημαϊκούς όσο και για τους μάνατζερ των επιχειρήσεων λιανικής που ενδιαφέρονται να μελετήσουν παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στο χώρο του λιανικού εμπορίου.