Βιβλίο
Καλλιόπη Π. Βρυνιώτη
Αθήνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Αριθμός Έκδοσης: 1
2017
σ. 242
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-01-1805-6
Κυκλοφορεί
Τιμή: 12.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 24-07-2017)
Διεθνής διακυβέρνηση της εκπαίδευσης: Όραμα και πραγματικότητα
Ιστορικοσυγκριτική προσέγγιση
Ιστορικοσυγκριτική προσέγγιση
Καλλιόπη Π. Βρυνιώτη
Αθήνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Αριθμός Έκδοσης: 1
2017
σ. 242
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-01-1805-6
Κυκλοφορεί
Τιμή: 12.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 24-07-2017)
Περίληψη:
Στο παρόν σύγγραμμα υποστηρίζεται η θέση ότι η υποτιθέμενη "διεθνής διακυβέρνηση" είναι εξαιρετικά αδύναμη και υφίσταται υποτυπωδώς, δεδομένου ότι τα κράτη δεν είναι σε θέση να συντονίσουν τις πολιτικές τους ούτε για να λύσουν τα πιο καίρια προβλήματα, από τα οποία θα εξαρτηθεί μακροπρόθεσμα η επιβίωση της ανθρωπότητας. Προηγείται η συζήτηση του υπερκείμενου θέματος "διεθνής διακυβέρνηση" και ακολουθεί η συζήτηση του επιμέρους και ειδικότερου θέματος "διεθνής διακυβέρνηση της εκπαίδευσης", εστιάζοντας στο ζήτημα του νέου επαγγελματισμού (New professionalism) των εκπαιδευτικών, όπως αυτός προδιαγράφεται στο νέο πλαίσιο της μετεξέλιξης του πανεπιστημίου και της "προσαρμογής του" στο Νέο Μοντέλο Οργάνωσης της Δημόσιας Διοίκησης (New Public Management). Σε αυτό το πλαίσιο συζητούνται η αμφιλεγόμενη μεταρρύθμιση της Bologna και επίσης το επίμαχο θέμα της διεθνούς συγκριτικής έρευνας PISA.
Στο παρόν σύγγραμμα υποστηρίζεται η θέση ότι η υποτιθέμενη "διεθνής διακυβέρνηση" είναι εξαιρετικά αδύναμη και υφίσταται υποτυπωδώς, δεδομένου ότι τα κράτη δεν είναι σε θέση να συντονίσουν τις πολιτικές τους ούτε για να λύσουν τα πιο καίρια προβλήματα, από τα οποία θα εξαρτηθεί μακροπρόθεσμα η επιβίωση της ανθρωπότητας. Προηγείται η συζήτηση του υπερκείμενου θέματος "διεθνής διακυβέρνηση" και ακολουθεί η συζήτηση του επιμέρους και ειδικότερου θέματος "διεθνής διακυβέρνηση της εκπαίδευσης", εστιάζοντας στο ζήτημα του νέου επαγγελματισμού (New professionalism) των εκπαιδευτικών, όπως αυτός προδιαγράφεται στο νέο πλαίσιο της μετεξέλιξης του πανεπιστημίου και της "προσαρμογής του" στο Νέο Μοντέλο Οργάνωσης της Δημόσιας Διοίκησης (New Public Management). Σε αυτό το πλαίσιο συζητούνται η αμφιλεγόμενη μεταρρύθμιση της Bologna και επίσης το επίμαχο θέμα της διεθνούς συγκριτικής έρευνας PISA.