Βιβλίο
Pierre Hadot
Μετάφραση: Άντα Κλαμπατσέα
Αθήνα
Ίνδικτος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2002
σ. 483
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-518-086-7
Γλώσσα πρωτοτύπου: γαλλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Que est-ce que la philosophie antique?
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 25.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-03-2013)
Τι είναι η αρχαία ελληνική φιλοσοφία
Pierre Hadot
Μετάφραση: Άντα Κλαμπατσέα
Αθήνα
Ίνδικτος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2002
σ. 483
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-518-086-7
Γλώσσα πρωτοτύπου: γαλλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Que est-ce que la philosophie antique?
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 25.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-03-2013)
Περίληψη:
Τι είναι η αρχαία ελληνική φιλοσοφία;
Στο ερώτημα αυτό, η πανεπιστημιακή παράδοση απαντά μέσα από μια σειρά θεωριών και συστημάτων - απάντηση η οποία, εξάλλου, από πολύ νωρίς οφείλεται στην πρόθεση του Χριστιανισμού να εκλάβει τη "σοφία" ως "άσκηση".
Στο ίδιο ερώτημα, ο Pierre Hadot προσφέρει μιαν εντελώς νέα απάντηση: από τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα, ίσως και από την εποχή των Προσωκρατικών ακόμα, έως τις απαρχές του Χριστιανισμού, η φιλοσοφία εμφορείτο διαρκώς από μια πρωταρχική επιλογή ενός ορισμένου ιδεώδους ζωής, από μια καθολική αντίληψη του κόσμου, από μια συνειδητή επιλογή συνύπαρξης εντός του κόσμου, διά της κοινότητας ή διά της παιδείας. Από αυτή την εξέλιξη του ατόμου απορρέει ο φιλοσοφικός λόγος που αντιλαμβάνεται το είναι ως αναπαράσταση του κόσμου.
Η αρχαία ελληνική φιλοσοφία δεν είναι λοιπόν ένα σύστημα, είναι μια προπαρασκευαστική άσκηση που αποβλέπει στη σοφία, είναι μια άσκηση πνευματική.
Τι είναι η αρχαία ελληνική φιλοσοφία;
Στο ερώτημα αυτό, η πανεπιστημιακή παράδοση απαντά μέσα από μια σειρά θεωριών και συστημάτων - απάντηση η οποία, εξάλλου, από πολύ νωρίς οφείλεται στην πρόθεση του Χριστιανισμού να εκλάβει τη "σοφία" ως "άσκηση".
Στο ίδιο ερώτημα, ο Pierre Hadot προσφέρει μιαν εντελώς νέα απάντηση: από τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα, ίσως και από την εποχή των Προσωκρατικών ακόμα, έως τις απαρχές του Χριστιανισμού, η φιλοσοφία εμφορείτο διαρκώς από μια πρωταρχική επιλογή ενός ορισμένου ιδεώδους ζωής, από μια καθολική αντίληψη του κόσμου, από μια συνειδητή επιλογή συνύπαρξης εντός του κόσμου, διά της κοινότητας ή διά της παιδείας. Από αυτή την εξέλιξη του ατόμου απορρέει ο φιλοσοφικός λόγος που αντιλαμβάνεται το είναι ως αναπαράσταση του κόσμου.
Η αρχαία ελληνική φιλοσοφία δεν είναι λοιπόν ένα σύστημα, είναι μια προπαρασκευαστική άσκηση που αποβλέπει στη σοφία, είναι μια άσκηση πνευματική.