Βιβλίο
Για τη διαχείριση εμπορικής επωνυμίας

Μετάφραση: Ανδρέας Σοκοδήμος
Αθήνα
Κλειδάριθμος
2002
σ. 202
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-209-570-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Harvard Business Review on Brand Management
Harvard Business Review
Εξαντλημένο
Τιμή: 23.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Η διερυνόμενη παγκοσμιοποίηση των εμπορικών επωνυμιών επιβάλλει την αποτελεσματική διαχείρισή τους για τη διαφοροποίηση των προϊόντων. Αυτό το βιβλίο βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση, παρουσιάζοντας τις πιο πρόσφατες στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της αξίας των επωνυμιών και των προϊόντων σας.