Βιβλίο
Luchino Visconti

Συλλογικό έργο
Luchino Visconti
Γιάννης Μπακογιαννόπουλος
Νέλλη Δρακοπούλου
Adriano Aprà
Jean - André Fieschi
Maurizio Ponzi
André Téchiné
Gianni Rondolino
Gilles Deleuze
Youssef Ishaghpour
Γιώργος Μπράμος
Paul Louis Thirard
Pascal Bonitzer
Michelangelo Antonioni
Suso Cecchi D' Amico
Burt Lancaster
Leonardo Quaresima
Adelio Ferrero
André Bazin
Νίκος Κολοβός
Luciano De Giusti
Jacques Joly
F. M. De Sanctis
Alessandro Bencivenni
Morando Morandini
Yves Alix
Μετάφραση: Έφη Καλλιφατίδη
P. Gobetti
Veronica Pravadelli
Δημήτρης Μπάμπας
Jean - Claude Guiguet
Guido Fink
Τάσος Γουδέλης
Paolo Bertetto
Jean Collet
Lino Micciche
Sylvie Pierre
Pio Baldelli
Leonardo De Franceschi
Piere Paolo Pasolini
Barthélemy Amengual
Augusto Sainati
Olivier Assayas
Θωμάς Λιναράς
Jean - Francois Buiré
Νίκος Λυγγούρης
Μετάφραση: Χριστιάνα Γαλανοπούλου
Μετάφραση: Τιτίκα Δημητρούλια
Μετάφραση: Αντώνης Ιωάννου
Μετάφραση: Γιώργος Κ. Καλαμαντής
Μετάφραση: Θωμάς Λιναράς
Μετάφραση: Φανή Μουρίκη
Μετάφραση: Παναγιώτης Ράμος
Μετάφραση: Μυρτώ Ρηγοπούλου
Μετάφραση: Δέσποινα Χαραυγή
Επιμέλεια: Μιχάλης Δημόπουλος
Επιμέλεια: Θωμάς Λιναράς
Επιμέλεια: Αχιλλέας Κυριακίδης
Ευθύνη Σειράς: Μιχάλης Δημόπουλος
Θεσσαλονίκη
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
2001
σ. 223
Σχήμα: 26χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-86572-6-7
Μεγάλοι Δημιουργοί του 20ού Αιώνα
Σημειώσεις: Πρόλογος: Μιχάλης Δημόπουλος
Περιέχει Βιβλιογραφία
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.20€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-01-2011)
Περίληψη:

Μονογραφία που εκδόθηκε με την ευκαιρία της αναδρομής στο έργο του Luchino Visconti από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από 23 έως 29 Μαρτίου 2001 στον κινηματογράφο Ολύμπιον Renault - Παύλος Ζάννας και στην Αθήνα από 30 Μαρτίου έως 5 Απριλίου 2001στον κινηματογράφο Απόλλων Renault για να τιμηθούν τα 25 χρόνια από το θάνατο του Ιταλού δημιουργού. Ο τόμος περιλαμβάνει προσωπικά κείμενα και συνεντεύξεις του Visconti, μελέτες για το έργο του, φωτογραφικό υλικό, φιλμογραφία με σχόλια, ζενερίκ και συνόψεις.

Αναλυτικά περιέχονται τα κείμενα:
- Luchino Visconti, "Εγώ, ο Luchino Visconti" (κείμενα και συνεντεύξεις του Visconti)
- Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, Νέλλη Δρακοπούλου, "Συνάντηση στην Αθήνα"
- Adriano Apra, Jean - Andre Fieschi, Maurizio Ponzi και Andre Techine, "Μια ταινία κλειστή και στεγνή"
- Gianni Rondolino, "Σκιαγραφώντας τον Luchino Visconti"
- Gilles Deleuze, "Η αποσύνθεση του κρυστάλλου"
- Youssef Ishaghpour, "Ο Luchino Visconti και ο ακάθαρτος κινηματογράφος"
- Γιώργος Μπράμος, "Τα νεορεαλιστικά ίχνη στον Luchino Visconti"
- Paul Louis Thirard, "Ο κομμουνιστής Visconti"
- Pascal Bonitzer, "Visconti, κομμουνισμός και ομοφυλοφιλία"
- Michelangelo Antonioni, "Έλα να με φιλήσεις, Michele"
- Suso Cecchi D' Amico, "Περισσότερο σκηνοθέτης παρά auteur"
- Burt Lancaster, "Bring the book"
- Michelangelo Antonioni, ""Ossessione": Η δύναμη της ένταξης"
- Leonardo Quaresima, ""Ossessione": Το θέατρο των σχέσεων"
- Adelio Ferrero, ""Ossessione": Μια ανάγνωση της ιταλικής κοινωνίας"
- Gianni Rondolino, ""Μέρες δόξας": Αιχμηρό βλέμμα"
- Andre Bazin, ""Η γη τρέμει": Ένα επικίνδυνο στοίχημα"
- Νίκος Κολοβός, ""Η γη τρέμει": Opus magnum"
- Luciano De Giusti, ""Σημειώσεις πάνω σε μια είδηση εφημερίδας": Τραγωδία των φτωχών ανθρώπων"
- Jacques Joly, ""Bellissima": Το παιχνίδι της αθωότητας"
- Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, ""Bellissima": Ρεαλισμός και μελόδραμα"
- F. M. De Sanctis, ""Bellissima": Μια ταινία με πολλαπλά νοήματα"
- Alessandro Bencivenni, ""Anna Magnani": Η αυθεντικότητα μιας ντίβας"
- Morando Morandini, ""Senso": Η μαρμαρυγή της θρηνωδίας"
- Yves Alix, ""Senso": Η όπερα εκτός σκηνής"
- P. Gobetti, ""Λευκές νύχτες": Μετά το 20ό Συνέδριο"
- Veronica Pravadelli, ""Λευκές νύχτες": Το φως της ουτοπίας"
- Δημήτρης Μπάμπας, ""Ο Ρόκο και τ' αδέλφια του": Αμνοί και ερίφια: Τελετουργικές θυσίες στην πόλη"
- Jean - Claude Guiguet, ""Ο Ρόκο και τ' αδέλφια του": Η διαλεκτική της γλυκύτητας και της βίας"
- Guido Fink, ""Η δουλειά": Ένα σωρό συγγραφείς"
- Τάσος Γουδέλης, ""Ο γατοπόδαρος": Ο διχασμός και το μεταίχμιο"
- Paolo Bertetto, ""Ο γατοπόδαρος": Ομοίωμα και απεικόνιση: Στρατηγικές σκηνοθεσίας"
- Jean Collet, ""Μακρινά αστέρια της Άρκτου": Οι απουσίες της Σάντρα"
- Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, ""Μακρινά αστέρια της Άρκτου": Πεισιθάνατη μεγαλοπρέπεια"
- Lino Micciche, ""Μακρινά αστέρια της Άρκτου": Ποιητικής της παρακμής και του θανάτου"
- Sylvie Pierre, ""Η μάγισσα στην πυρά": Ένας παλιός, νεκρός κόσμος"
- Pio Baldelli, ""Ο ξένος": Απ' το βάθος του μέλλοντος"
- Leonardo De Franceschi, ""Ο ξένος": Η περίπτωσή μου"
- Gianni Rondolino, ""Οι καταραμένοι": Η ευγλωττία του ύφους"
- Piere Paolo Pasolini, ""Οι καταραμένοι": Αυτό το φανάρι της μοτοσικλέτας"
- Bertelemy Amengual, ""Θάνατος στη Βενετία": Σπαραχτική ομορφιά"
- Augusto Sainati, ""Θάνατος στη Βενετία": Το ζουμ και η ομορφιά"
- Olivier Assayas, ""Το λυκόφως των Θεών": Αυτοπροσωπογραφία του σκηνοθέτη ως ηγεμόνα της παλιάς εποχής"
- Alessandro Bencivenni, ""Το λυκόφως των Θεών": Εγκώμιο ενός μύθου"
- Θωμάς Λιναράς, ""Η γοητεία της αμαρτίας": Το κατειλημμένο σπίτι"
- Jean - Francois Buire, ""Η γοητεία της αμαρτίας": Πειραματισμοί"
- Νίκος Λυγγούρης, ""Ο αθώος": Η ευφυΐα των λουλουδιών"
- Youssef Ishaghpour, ""Ο αθώος": Η ιστορικότητα της αφήγησης στον Αθώο του Visconti"