Βιβλίο
Δημήτρης Χρ. Χατζηδήμου
Πέλα Αντ. Στραβάκου
Ευθύνη Σειράς: Δ. Χατζηδήμου
Ευθύνη Σειράς: Ε. Ταρατόρη
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
2003
σ. 213
Σχήμα: 23χ16
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-685-0
Καινοτομίες στην Εκπαίδευση 7
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Τιμή: 15.99€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 20-07-2011)
Τα ΠΕΚ ως φορείς θεσμοθετημένης επιμόρφωσης και η συμβολή τους στη διδακτική πράξη
Το παράδειγμα του 1ου ΠΕΚ Θεσσαλονίκης
Το παράδειγμα του 1ου ΠΕΚ Θεσσαλονίκης
Δημήτρης Χρ. Χατζηδήμου
Πέλα Αντ. Στραβάκου
Ευθύνη Σειράς: Δ. Χατζηδήμου
Ευθύνη Σειράς: Ε. Ταρατόρη
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
2003
σ. 213
Σχήμα: 23χ16
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-685-0
Καινοτομίες στην Εκπαίδευση 7
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Τιμή: 15.99€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 20-07-2011)
Περίληψη:
Η σειρά "Καινοτομίες στην Εκπαίδευση" αποβλέπει να συμβάλει στην σθεναρή περιχάραξη του εκπαιδευτικού έργου και της διδακτικής πράξης των υποψηφίων και των υπηρετούντων διδασκότων με δημοσιεύσεις σχετικών με την πραγμάτωση καινοτόμων θεμάτων. Η σειρά απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται με τα εκπαιδευτικά δρώμενα.
Είναι κοινός τόπος ότι τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες από πολλούς φορείς και επιστήμονες παιδαγωγούς να συμβάλλουν στην επιστημονική, παιδαγωγική και διδακτική θωράκιση των εκπαιδευτικών. Ένας από τους φορείς αυτούς είναι και τα ΠΕΚ, τα οποία επιχειρούν, μέσω των διαφόρων επιμορφωτικών προγραμμάτων που προσφέρουν, να ανταποκριθούν στις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και να βοηθήσουν στην υπερκίνηση της ελλιπούς επιστημονικής παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης. Οι συγγραφείς της παρούσας εργασίας αναλαμβάνουν το εγχείρημα μέσα από το παράδειγμα του 1ου ΠΕΚ Θεσσαλονίκης να διερευνήσουν και να φέρουν στο φως της δημοσιότητας ευρήματα που να δείχνουν κατά πόσο αυτά (τα ΠΕΚ) συνέβαλαν και συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Η σειρά "Καινοτομίες στην Εκπαίδευση" αποβλέπει να συμβάλει στην σθεναρή περιχάραξη του εκπαιδευτικού έργου και της διδακτικής πράξης των υποψηφίων και των υπηρετούντων διδασκότων με δημοσιεύσεις σχετικών με την πραγμάτωση καινοτόμων θεμάτων. Η σειρά απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται με τα εκπαιδευτικά δρώμενα.
Είναι κοινός τόπος ότι τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες από πολλούς φορείς και επιστήμονες παιδαγωγούς να συμβάλλουν στην επιστημονική, παιδαγωγική και διδακτική θωράκιση των εκπαιδευτικών. Ένας από τους φορείς αυτούς είναι και τα ΠΕΚ, τα οποία επιχειρούν, μέσω των διαφόρων επιμορφωτικών προγραμμάτων που προσφέρουν, να ανταποκριθούν στις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και να βοηθήσουν στην υπερκίνηση της ελλιπούς επιστημονικής παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης. Οι συγγραφείς της παρούσας εργασίας αναλαμβάνουν το εγχείρημα μέσα από το παράδειγμα του 1ου ΠΕΚ Θεσσαλονίκης να διερευνήσουν και να φέρουν στο φως της δημοσιότητας ευρήματα που να δείχνουν κατά πόσο αυτά (τα ΠΕΚ) συνέβαλαν και συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Θέματα: