Βιβλίο
Σύγχρονες τάσεις και δυναμικές της σχολικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση και στη μουσική παιδαγωγική
Πρακτικά συμποσίου, 11-12 Απριλίου 2008
Current Trends and Dynamics of School Psychology in Education and Music Pedagogy: Symposium Minutes

Επιμέλεια: Μαρία Αργυρίου
Συλλογικό έργο
Μαρία Αργυρίου
Λένια Σέργη
Χρυσή Χατζηχρήστου
Κωνσταντίνα Λυκιτσάκου
Παναγιώτα Δημητροπούλου
Κωνσταντίνος Πατσαντζόπουλος
Αδριανός Μουταβελής
Μαρία Κοκκίδου
Μαρία Γκέκα
Ελένη Τσακιρίδου
Μιχάλης Σταυρίδης
Keith Swanwick
Γεωργία Μαρκέα
Πέτρος Μπερερής
Νίκος Σαλτερής
Graham Welch
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
Λελούδα Ν. Στάμου
Ιωάννα Ετμεκτζόγλου
Ελένη Λαπιδάκη
Αγγελική Τριανταφυλλάκη
Γεωργία Σαρικάκη
Μιχάλης Κεφάλας
Αθήνα
Διάπλαση
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 264
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-6638-67-1
Σημειώσεις: Συγγραφική υπευθυνότητα: Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Μ.Α.Π.Ε.).
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 16.15€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-05-2010)
Περίληψη:

Όσο περισσότερο γίνονται κατανοητές οι σχέσεις αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπων και της μουσικής τόσο περισσότερο η επιστήμη θα πρέπει να εμβαθύνει στον τομέα της μουσικής ψυχολογίας εστιάζοντας σε θέματα που αφορούν στην ανθρώπινη βιολογική, ψυχολογική, κοινωνική και πνευματική υγεία.

Ως εκ τούτου, εξαιτίας του ότι ψυχολογία μελετά τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς και τα συναισθήματα ενός ατόμου, μιας ομάδας ή μιας δραστηριότητας, η μουσική, ως μέρος της ανθρώπινης συμπεριφοράς, αποτελεί πεδίο έρευνας και μελέτης. Μερικές από τις επιπτώσεις που έχει η ψυχολογία στη μουσική εκπαίδευση περιλαμβάνουν την κατανόηση της μουσικής ανάπτυξης ως σημαντικού παράγοντα για το σχεδιασμό του Αναλυτικού Προγράμματος αλλά και την οργάνωση της διδασκαλίας.

Γι' αυτό και ο συγκεκριμένος τόμος, φιλοξενώντας τοποθετήσεις σημαντικών επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενθαρρύνει τη διεπιστημονική σχέση του τομέα της ψυχολογίας και της μουσικής παιδαγωγικής, πυροδοτώντας μια σειρά από "αλυσιδωτές αντιδράσεις" με τη μορφή της αμφίδρομης διδασκαλίας και έμφαση στο ρόλο του περιβάλλοντος.