Βιβλίο
Καταναλωτικές επιδημίες
Πώς να κάνετε το προϊόν σας μόδα και να δημιουργήσετε θόρυβο γύρω από αυτό

Γιώργος Ι. Σιώμκος
Πάνος Γ. Μουρδουκούτας
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 213
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-776-4
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 24.45€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 19-05-2009)
Περίληψη:

Γιατί όταν υπάρχει κάτι που το έχουν πολλοί γύρω μας, το θέλουμε κι εμείς;
Γιατί όταν κάποιος επώνυμος φοράει κάτι, γίνεται μόδα;
Γιατί όταν κάποιοι ειδικοί εξυμνούν κάτι, θεωρείται απαραίτητο;

Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας;
Πότε ένα προϊόν δεν πιάνει τις επιθυμητές πωλήσεις;
Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα "κολλάει" στο μυαλό μας;

Πώς πείθουμε τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι οπωσδήποτε;
Πώς πλησιάζουμε τους κατάλληλους καταναλωτές την κατάλληλη στιγμή;
Πώς προωθούμε μια ιδέα, ένα προϊόν, μια υπηρεσία;

Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήτα, είναι και θα είνα πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Για μερικά στελέχη το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Για άλλα παραμένει απλώς ένα όνειρο. Οι εφτά διαφορές που αναφέρονται σ' αυτό το βιβλίο γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ του ονείρου και της πραγματικότητας.

Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες καταναλωτικής τρέλας...

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Γιάννης ΑσδραχάςΈνα «μανιφέστο» για τις καταναλωτικές επιδημίες"Εξπρές"24/5/2009