Βιβλίο
Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων

Συλλογικό έργο
Gerry Johnson
Richard Whittington
Kevan Scholes
Duncan Angwin
Patrick Regnér
Επιμέλεια: Βαρβάρα Μυλώνη
Μετάφραση: Δημήτρης Χατζούδης
Αθήνα
Κριτική
2016
σ. 504
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-586-140-7
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Business Management
Σημειώσεις: Μελέτες περίπτωσης: Αλέξανδρος Σαχινίδης. Στην έκδοση του 2011: μετάφραση Ηρώ Νικολάου & επιμέλεια Νίκος Κωνσταντόπουλος.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 43.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-10-2016)
Περίληψη:

Τα δέκα κεφάλαια της νέας έκδοσης του βιβλίου καλύπτουν τις έννοιες της "στρατηγικής τοποθέτησης" και των "στρατηγικών επιλογών" που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στο πλαίσιο της "στρατηγικής τοποθέτησης", οι συγγραφείς πραγματεύονται τις έννοιες της στρατηγικής ανάλυσης, της στρατηγικής ικανότητας, της στρατηγικής στοχοθεσίας, καθώς και της κουλτούρας της στρατηγικής. Στο πλαίσιο των "στρατηγικών επιλογών", εξετάζονται, μεταξύ άλλων, η διεθνής στρατηγική και η στρατηγική καινοτομία.
Το τελευταίο κεφάλαιο "Στρατηγική στην πράξη" αναφέρεται σε θέματα εφαρμογής της στρατηγικής, όπως η δομή ενός οργανισμού, η διοίκηση και η στρατηγική αλλαγή, ενώ το Παράρτημα παρουσιάζει τις βασικές αρχές της στρατηγικής αξιολόγησης.