Βιβλίο
Τουριστική επικοινωνία στην Ελλάδα
Συλλογικός Τόμος Α΄

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Τέσσα Δουλκέρη
Αθήνα
Εκδόσεις Παπαζήση
Αριθμός Έκδοσης: 2
2020
Ημερομηνία Πρώτης Έκδοσης: 2015
σ. 322
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-02-3713-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: ελληνικά
Α/Α Τόμου: 1
Σημειώσεις: Πρόλογος: Ισμήνη Κριάρη, Νίκος Ιντζεσίλογλου
Κυκλοφορεί
Τιμή: 21.20€ Φ.Π.Α.: 6%
Περίληψη:

Οι άξονες που διαπραγματεύεται ο τόμος αφορούν ζητήματα του θεματικού τουρισμού όπως πολιτιστικό, οινοτουρισμό, οικοτουρισμό, νέες τεχνολογίες. Επίσης, αναλύεται το θέμα της ανθεκτικότητας του τουρισμού μετά την κρίση, οι διαπιστώσεις που προκύπτουν από εμπειρική έρευνα σχετικά με την απεικόνιση της Ελλάδας στον Ελληνικό Τύπο και Εξωτερικό Τύπο σε θέματα που αφορούν τον Κορωνοΐο και τον Τουρισμό.
Είναι ένα βιβλίο χρήσιμο στους Επιστήμονες του Τουρισμού, Κοινωνικούς Επιστήμονες, δημοσιογράφους, και γενικότερα σε άτομα που έχουν γενικότερα ενδιαφέρον για τα ταξίδια. Καλύπτει τις νέες τάσεις του τουρισμού, ενός διεπιστημονικού γνωστικού αντικειμένου που εξελίσσεται συνεχώς.
Ένα βιβλίο που εμπλουτίζει την ελληνική βιβλιογραφία.