Βιβλίο
Μάρκετινγκ εκδηλώσεων
Προγραμματισμός & εφαρμογές

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Γεώργιος Τσουρβάκας
Επιμέλεια: Λαμπρινή Πήχα
Αθήνα
Rosili
2023
σ. 480
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-618-5131-87-6
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Μάρκετινγκ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 42.11€ Φ.Π.Α.: 6%
Περίληψη:

Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων.
Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων.

Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση.

Συγγραφείς: Ruth Dowson, Bernadette Albert, Dan Lomax