Βιβλίο
Ο Machiavelli στο σύγχρονο marketing και management

Επιμέλεια: Phil Harris
Επιμέλεια: Andrew Lock
Επιμέλεια: Patricia Rees
Μετάφραση: Τζένη Μπαριάμη
Αθήνα
Περίπλους
2003
σ. 454
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-8151-87-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Machiavelli, marketing and management
Management
Σημειώσεις: Πρόλογος: Πέτρος Κωστόπουλος. Εισαγωγή: Στέφανος Θεοδωρίδης.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 31.80€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-02-2011)
Περίληψη:

Συναρπαστικό και αιχμηρό κείμενο που παρέχει σύγχρονη οπτική θεώρηση της σκέψης του Μακιαβέλι και που αναλύει το έργο του κάτω από το φως των σημερινών δεδομένων.
Ο Νικολό Μακιαβέλι, η μεγάλη αυτή προσωπικότητα του 16ου αιώνα, υπήρξε θεμελιωτής της σύγχρονης Πολιτικής Επιστήμης και εμπνευστής των θεμελιωδών αρχών του «σκληρού» Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ. Οι παρατηρήσεις του, τόσα χρόνια μετά, μπορούν και ασκούν σημαντική επιρροή στον σύγχρονο μάνατζερ.
Στο βιβλίο συγκεντρώνονται και συνδυάζονται απόψεις στοχαστών που ακολούθησαν τη μακιαβελική σκέψη, σχόλια και ερμηνείες πολιτικών και συγγραφέων που ασχολήθηκαν με το έργο του, καθώς και θέσεις συγχρόνων κορυφαίων θεωρητικών του Μάνατζμεντ.