Εξώφυλλο βιβλίου Θέματα παιδαγωγικής επιστήμης
Τελευταια ενημερωση: 19/02/2023 Προσθηκη στα αγαπημενα

Μοιραστειτε το

Θέματα παιδαγωγικής επιστήμης


  • Εκδοτης: Εκδόσεις Κυριακίδη ΙΚΕ
  • Διαθεσιμοτητα: Εξαντλημένο
  • Ημ. Εκδοσης: 01/01/2015
  • Ημ. 1ης εκδοσης: 01/01/2015
  • Περιοχη: Θεσσαλονίκη
  • ISBN: 978-618-5105-82-2
  • Τιμη 30.00€
  • Τυπος: Βιβλίο
  • Δεσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
  • Σελιδες: 352
  • Διαστασεις (cm): 24x17
Το παρόν βιβλίο επιχειρεί με τρόπο συστηματικό να προσεγγίσει τη θεματική της Παιδαγωγικής, αλλά και γενικότερα αυτού που στην ελληνική παιδαγωγική πραγματικότητα αναφέρεται ως Επιστήμες της Αγωγής. Αυτό που ειδικότερα επιδιώκεται είναι η οριοθέτηση του γνωστικού αντικειμένου της Παιδαγωγικής, της μεθοδολογίας της αλλά και της εφαρμοστικής δυναμικής της στη διδακτική πράξη. Το βιβλίο απευθύνεται προς κάθε ενδιαφερόμενο της Παιδαγωγικής επι- στήμης, αλλά προπάντων στους φοιτητές, που την μελετούν, οι οποίοι και θα πρέπει να ανιχνεύσουν και να κατανοήσουν την επιστήμη, την οποία θα κληθούν να υπηρετήσουν ως επαγγελματίες, αλλά ταυτόχρονα και ως λειτουργοί. Κι αυτό διότι κάθε έννοια και κάθε ερώτημα της Παιδαγωγικής επιστήμης διακρ?νεται από σχετική αυτοτέλεια και μοναδικότητα, αλλά συν- δυαστικά διαμορφώνουν ένα ευρύ πεδίο δυναμικής λειτουργικότητας της παιδαγωγικής αντίληψης και της διδακτικής πράξης.
																					Array
(
    [id] => 91227
    [title_id] => 207661
    [review_title] => Θέματα παιδαγωγικής επιστήμης
    [author_id] => 39824
    [organization_id] => 127
    [publication_date] => 1463864400
    [publication_date_desc] => 
    [publication_info] => 
    [publication_url] => http://diastixo.gr/kritikes/meletesdokimia/5278-themata-paidagogikis-epistimis
    [last_update] => 1463917080
    [deleted] => 0
)
																				
# Συντάκτης Τίτλος Μέσο Ημερομηνία
1 Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης Θέματα παιδαγωγικής επιστήμης diastixo.gr 22/05/2016
Το σχόλιο υποβλήθηκε με επιτυχία.
Σφάλμα Προέκυψε σφάλμα κατά την υποβολή του σχολίου.
Αφήστε ένα σχόλιο

Συνδεθείτε για να αφήστε σχόλιο.