Βιβλίο
Επιχειρησιακές επικοινωνίες
Θεωρητική και πρακτική προσέγγιση

Συλλογικό έργο
Γιώργος Μ. Ασπρίδης
Δημήτρης Τσέλιος
Γιάννης Φ. Ρωσσίδης
Αθήνα
Κριτική
2018
σ. 264
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-586-248-0
Business Management
Σημειώσεις: Πρόλογος: Ευγενία Μπιτσάνη.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 22.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-10-2018)
Περίληψη:

Το βιβλίο εστιάζει στον ιδιαίτερα επίκαιρο επιστημονικό κλάδο της επιχειρησιακής επικοινωνίας (Business Communication). Η προσέγγιση διαμορφώνεται με τρόπο ρεαλιστικό και άμεσο, ώστε να καθίσταται προσιτή σε όλους τους αναγνώστες. Μέσω των παραδειγμάτων, των βέλτιστων πρακτικών και των θεωρητικών προσεγγίσεων, γίνονται εύκολα κατανοητές οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των επιμέρους λειτουργιών της επιχειρησιακής επικοινωνίας και του εσωτερικού-εξωτερικού περιβάλλοντος της οργάνωσης. Το βιβλίο απευθύνεται σε επιστήμονες με γνωστικό αντικείμενο τη διοίκηση και οικονομία, ενώ μπορεί να αποτελέσει μια ιδιαίτερα ωφέλιμη επιλογή για φοιτητές επιστημονικών πεδίων στον ευρύτερο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων, χρήσιμο εργαλείο για στελέχη επιχειρήσεων, τα οποία επιθυμούν να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις σε θέματα επικοινωνίας εμπλουτίζοντας περαιτέρω τις δεξιότητές τους. Επίσης, οι επαγγελματίες που αντιλαμβάνονται τη σημασία της επιχειρησιακής επικοινωνίας στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης αγοράς θα βρουν πολλές απαντήσεις στα ερωτήματά τους.