Βιβλίο
Marketing management για υπηρεσίες και τουρισμό

Συλλογικό έργο
Θεόδωρος Μπενετάτος
Γεώργιος Παπαγεωργίου
Δημήτριος Στεργίου
Αθήνα
Έλλην
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 301
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-286-833-1
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 23.44€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 12-02-2010)
Περίληψη:

"Πρόκειται για μια έξοχη και ιδιαίτερα περιεκτική πηγή στον τομέα του marketing management των υπηρεσιών και του τουρισμού. Πολύ λίγα βιβλία συνδυάζουν ένα τόσο πλήρες θεωρητικό υπόβαθρο με ένα σύνολο πρακτικών παραδειγμάτων. Θα αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου και τη βάση της διδασκαλίας του τουριστικού marketing και της διοίκησής του, στα πλαίσια της ελληνικής τουριστικής εκπαίδευσης. [...] (από το προλογικό σημείωμα του Νίκου Παπαλέξη, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Αχαΐας)